Wutwut Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Kun Xbox 360 Claner Da har vi denne MW2 Xbox 360 Clan-tråden. Plassen for spørsmål om clankamp, turneringer og generell annen snakk rundt Xbox 360 Claner. Discuss! - NiiiK Endret 19. november 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Har en clan selv. Litt info: Navn: Legendary Group of Skill [LGSx] Medlemmer: 6 (Vi er ikke og skal ikke bli en stor clan, men et par medlemmer gjør ingenting ;p) Clan Spill: Vi er hovedsaklig basert på MW2. Men vi spiller også et par andre spill(for fun). Clan Side: www.clanlgs.tk Leder: LGS x HeaDShoTz (Meg) Noen som er intresert i match eller i å bli med, så send meg en melding eller add meg. (LGS x HeaDShoTz) Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har en clan selv. Litt info: Navn: Legendary Group of Skill [LGSx] Medlemmer: 6 (Vi er ikke og skal ikke bli en stor clan, men et par medlemmer gjør ingenting ;p) Clan Spill: Vi er hovedsaklig basert på MW2. Men vi spiller også et par andre spill(for fun). Clan Side: www.clanlgs.tk Leder: LGS x HeaDShoTz (Meg) Noen som er intresert i match eller i å bli med, så send meg en melding eller add meg. (LGS x HeaDShoTz) Er dere på Gamebattles?? Spiller dere Search and Destroy ? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Er dere på Gamebattles?? Spiller dere Search and Destroy ? Vi er ikke på GameBattles ennå. Men ja, vi spiller hovedsaklig Search And Destroy. GameBattles er jo en stor slags Hub (verdens største?) med turneringer og sånn, men vi er med i en slags annen Norsk Hub, den er ikke stor, men blir vel større etterhvert håper jeg. Understreker det: Vi er ikke på GameBattles ennå. Men ja, vi spiller hovedsaklig Search And Destroy. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvordan blir man med på disse klanene? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Vi, LGS bruker først og spørre om generelle ting. Etterpå har vi en snakkerunde på Xbox Live. Og så kjører vi en test på MW2. For å teste hvor god personen er. Send meg PM om du/dere er intrisert. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Også hvis du er intrisert i å komme i kontakt med andre norske claner, kan dere jo sjekke GameNor. Det er ikke noe stor greie, men er en liten norsk xbox 360 clanhub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå