Fisha Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Filmen var knall, anbefaler den;), ekstremt syke effekter og noen gullkorn innimellom. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ekstremt sjeldent jeg ser film på dataen og TVen. Pleier alltid å konvertere filmene til bittesmå 320x240 og se de på en Zen X-fi imens jeg ligger i senga. Høres ganske idiotisk ut, men det er faktisk ikke så ille. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Ser som oftest filmer på min 15" laptop sammen med samboeren. Zombie og Action-filmer må jeg nøye meg med å se alene i nattens mulm og mørke. Når det gjelder fôr så tager man hva man haver. Endret 22. november 2009 av cupocoffee Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 A bugs life fra amazon.com kom i posten i dag. $20.49 Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Litt artig denne tråden Jeg ser som oftest film på 26" LCD'en min på rommet, mens jeg ligger godt plassert i senga eller så ser jeg på 22" HD monitoren på den stasjonære pcen min Hender også at jeg ser film i stua, men der er det mange distraksjoner og lite ro. Kan også til nød se film på laptopen, men har ikke sansen for det. Noe å tygge på eller drikke er must! Som oftest noe cola og popcorn, men man tager hva man haver. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Pleier sitte i sofaen på rommet mitt og se på min Samsung 46" TV, lyd kjøres til Min NAD L70 og bidere til et par AudioPro SA-5 og en XTZ W12. Akseptabelt det Ser for det meste ikke film alene, ettersom det er litt stress og se film, må nesten planlegge at jeg skal bruke et par timer på det, selv om jeg ikke hadde gjort noe fornuftig den tiden uansett Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 A bugs life fra amazon.com kom i posten i dag.$20.49 Hva har det med tråden og gjørra ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva har det med tråden og gjørra ? 110% obvious at han skrev i feil tråd. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ser 90% av gangene film godt planta i sofaen forran 42-tommeren. Blir som regel kun i helgene, da man ikke hver dag har et par timer til overs på kveldingen Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ser på i hjemmekinorommet etter at kona og ungen har sovna Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 N.I.C.E !! Legge ut bilder i "Bilde av din filmsamling" tråden eller ? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 De tre siste årene er det min 15,4" bærbare pc som har stått for avspillingen. Sengen har blitt det stedet som blir mest brukt til filmopplevelser, men det forekommer at jeg setter meg i en stol for å variere hvilestillingen. Alle døgnets 24 timer er bra egnet til å se film, men hovedvekten av filmene sees etter klokken ti på kveldstid, og før klokken syv om morgenen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det som TheGnome skriver, passer like godt for min del, så da slipper jeg å skrive så mye selv. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) 42'' Panasonic Plasma og Klipsch høyttaler system. Hvilket merke høyttalere har du, Betrayer? Endret 30. juni 2010 av Cortese Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er PSB Image serien jeg har, fikk de billig på den forrige jobben jeg hadde, på full guffe så blir det bra trykk Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 PSB er vel veldig gode på film ja. Se om jeg ikke kan kjøpe meg en effektforsterker etter jul Lenke til kommentar
Carne Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 I det siste så har jeg sluttet helt å se film på 42" TV'en. Nå ender jeg som regel opp i sengen med en bærbar DVD spiller. Er bare en vane jeg har fått meg. Kan være at jeg liker å se film privat eller noe sånt. Men er enig med det å ikke se film midt på dagen. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg sitter i sofaen på stua og ser film på fjernsynsapperatet. Er det nå jeg skal skryte av hvor dyrt anlegge mitt er? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg sitter i sofaen på stua og ser film på fjernsynsapperatet. Er det nå jeg skal skryte av hvor dyrt anlegge mitt er? Antar at du kan det om du har lyst? O.o @Betrayer: Det rommet så ut som himmelen i mine øyne!! Må vel få skaffa meg ett skikkelig film rom etterhvert jeg og Endret 25. november 2009 av Mattinito Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 På denne tiden av året, misunner jeg alle de heldige filmelskere, som kan krype ned i en kjølig, mørk og stor kjeller, der de kan nyte god film i hele sommer. Selv liker jeg å fyre opp filmnatten rundt 23:00 og frem til 05:00, men nå som det blir lysere tider, må jeg nok finne fram de mørkeste gardinene, for å bevare den rette "film atmosfæren". Enkelte filmer, er kun "natt" filmer, og andre kan ses døgnet rundt, men foretrekker helst å se de i et mørkt og kjølig klima. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå