spetwols Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 God kveld! Lurer på hvordan dere pleier og se film. Foreksempel kan jeg starte da. Jeg ser alltid film på rommet mitt der jeg har filmsalinga og alt. Ser aldri film nede i stua,det er sjelden og da er det isåfall at jeg ser på tv kanaler. Og så ligger jeg alltid i sofaen med dyne og pute og bamser og alt Er en vane jeg har fått etterhvert at hvergang jeg skal se film eller tv serie eller noe så bærer jeg dyne til sofaen. Også ser jeg aldri film før klokka 6. Veit ikke hvorfor men hater rett og slett og se film når det er lyst ute. også når jeg ser film så må jeg alltid ete noe. Pleier som regel og ete pottgull i helga,nøtter osv i uka. haha litt rar tråd men er sånne rare ting jeg lurer på Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 hei, må få gratulere med en spesiell, men morsom tråd Jeg pleier også å sitte på rommet å se film, men mer sjelden at jeg gjør det nede. jeg sitter derimot i en litt vondt stilling på datastolen og støtter nakken mot en hard seterygg xD liker også å se film etter det har blitt mørkt, må ha noe med at en heller vil være ute når det er lyst sikkert i motsetning til deg er jeg ikke avhengig av noe å spise, men er godt med drikke potetgull klarer jeg ikke lenger setter jeg meg godt til i senga sovner jeg bare [snork] zzzZZZZ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bra tråd. Jeg pleier å se filmene på pcen, jeg må ha alltid ha Cola eller potetgull når jeg ser film. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har blitt en stygg rutine å ligge oppe halve natta å se på film. Det beste er å ligge i en go varm dyne, med laptopen ved siden av. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 når meg og samboeren ser på film tar vi vær vår sofa.. jeg ligger med beina mot tv og hue vekk fra tv sånn at jeg ligger lengs mulis unna og ofte under dyna eller med noe og drekka på Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har blitt en stygg rutine å ligge oppe halve natta å se på film. Det beste er å ligge i en go varm dyne, med laptopen ved siden av. pleid å gjørre det jeg og, øynene blir tørre og slitne etterpå (d:)- Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 På rommet mitt i en svart skinnsofa 2m fra en 47" lcd tv. Har persienner så er alltid natt. Nå når jeg er på sjø ser jeg stort sett på pcen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 iPhone < 13' tv < 13' laptop < 32' tv < projektor < kino Enkelt og greit det jeg har tilgjenglig med andre ord. Ser lett film på iPhone om jeg ikke har noe annet valg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Mest på min 32'' TV på rommet, men hender jeg ser på laptopen i senga / stasjonær og godstol. Noen ganger også i kjellerstua (Til BDs.) Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det blir som regel på min 15.4" laptop, enten fra senga eller i sofaen. Når det kommer til mat og drikke, foretrekker jeg helt klart å verken drikke eller ete noe slik at jeg kan fokusere helt på filmen. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vil ikke ødelegge opplevelsen ved å se filmene på laptop. Må ned til storskjermen og anlegget når det skal sees film. Unntaket er på bussen til Terningmoen, da kan jeg tillate meg å se gamle Film Noir-klassikere. Der kjøres det uansett 4:3 og Stereo/Mono:P Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Laptop koblet til anlegg med brukbar lyd > vanlig tv med drittlyd. Dessuten er den vanlige tven i stua, der folk har en lei tendens til å komme å forstyrre. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Pleier sjå dei fleste mens eg sit i ein vond stilling me dataen på fanget i senga i sengetid, ser til eg merkar hopp i filmen pga. små soveperioder Lyd kjem frå eit koss portapro, vis nokon lurte:P:P Laster også noen inn på min Ipod Touch slik at eg kan sjå mens eg ventar på tog å div. Klarer ikkje laste over så ofte som eg får bruk for det så kvar film blir nok sett sett 2-3 gongar kvar!! Ellers er det jo standard hos venner, ofte med noko å ete Skjokolade Chips..... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sitter stort sett i sofaen med pikken i den ene hånda, og ølen i den andre. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Film ses på 42" plasma med surroundanlegget på full guffe! Kan til nød se filmer på soverommet, hvor min gamle CRT 32" widescreen står... men det er ytterst sjeldent. Takler ikke bildet på den etter at jeg ble vant til plasma... Ingen spesielle preferanser på mat/drikke/godt - tar bare det som vi evt. har lyst på. Med ett unntak; kaffe er viktig!!! Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sitter stort sett i sofaen med pikken i den ene hånda, og ølen i den andre. +1 Men nå skal jeg på kino og se 2012 med noen venner. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sitter stort sett i sofaen med pikken i den ene hånda, og ølen i den andre. +1 Men nå skal jeg på kino og se 2012 med noen venner. filmen er bra (Y), men fikk nesten aldri den "nå er det dommedag" følelsen, men helt klart verdt å se Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sitter stort sett i sofaen med pikken i den ene hånda, og ølen i den andre. haha bra komb. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sitter stort sett i sofaen med pikken i den ene hånda, og ølen i den andre. haha bra komb. Men ikke alltid QUOTE(Fisha @ 21/11-2009 : 18:37) *QUOTE(YellowCake @ 21/11-2009 : 18:35) * Sitter stort sett i sofaen med pikken i den ene hånda, og ølen i den andre. +1 Men nå skal jeg på kino og se 2012 med noen venner. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) ser nesten bare på film sammen med venner, synes det ikke er så morsomt ellers ^^ ellers ser jeg som oftest serier på laptopen ved senga, Som f.eks south park, csi, family guy osv.. Endret 21. mai 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå