Gå til innhold

"Mine innlegg" - "Kategori" virker ikke som ønsket...

Anbefalte innlegg

Hei,

Det hender av og til at jeg ønsker en oversikt over "Mine innlegg" f.eks. i kategorien "Data". Jeg velger da "Mine Innlegg" i menyen til venstre og kategorien "Data" i headeren under "Alternativer".

Dersom jeg etter å ha scrollet meg gjennom den første siden klikker "Neste side" i headeren fungerer fortsatt filteret "Data", men om jeg klikker "Neste side" i bunnen av siden under "Navigasjon" blir filteret nullstilt og jeg får opp "Mine innlegg" i alle kategorier?

Regner med at dette er en enkel feil og kan fikses?

Mvh

Terje

Endret av trn100
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ting tek tid (for lang tid, i enkelte tilfelle), og Drift har vore underbemanna ei god stund, slik eg har forstått det. I tillegg har dei to store prosjekt, som har tatt og tek mykje tid. Fyrst oppgraderinga av Prisguiden, og so oppgraderinga av forumet. Sidan ei oppgradering av forumet uansett er i kjømda, vil eg tru at utbetring av bugs i den noverande versjonen er nedprioritert.

Når det er sagt, so er jo ikkje Mine innlegg ein del av forumprogramvaren eigentleg, den er «heimesnekra», so om dei berre bruker om att koden er dette ein bug som må fiksast uansett.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...