Gå til innhold

Hva ønsker damer seg til jul

Anbefalte innlegg

Satt og leste i tråden "Hva ønsker menn seg til jul" og begynte å tenke at det er ikke særlig vanskelig å finne noe til menn til jul. Damer er derimot litt mer kresne.

Der for tenkte jeg at her kunne folk spytte ut hva de mener er bra julegaver til damene. Alle vet at jenter liker ting som glitrer, men det kan fort bli dyrt. Derfor hadde det vært fint hvis noen kom med noen rimeligere alternativ.

Selv er jeg ganske blank på dette område for øyeblikket, men jeg har kjøpt før og vet at det er en slager med en CD av favoritt-artisten hennes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt og leste i tråden "Hva ønsker menn seg til jul" og begynte å tenke at det er ikke særlig vanskelig å finne noe til menn til jul. Damer er derimot litt mer kresne.

Der for tenkte jeg at her kunne folk spytte ut hva de mener er bra julegaver til damene. Alle vet at jenter liker ting som glitrer, men det kan fort bli dyrt. Derfor hadde det vært fint hvis noen kom med noen rimeligere alternativ.

Selv er jeg ganske blank på dette område for øyeblikket, men jeg har kjøpt før og vet at det er en slager med en CD av favoritt-artisten hennes.

Har fått et hot tips om at sånn Silk Epil og parfyme er bra greier.

Må da finnes damer på forumet som kan bistå ;)

Lenke til kommentar

Tror det er med slik med jenter at det er mere tanken som teller enn selveste gavens verdi.

Noe søtt som glitrer(trenger ikke være dyrt) og et fint hjemmelaget kort (gjør det skikkelig ikke noe 7år morsdag greier) tror jeg vil fungere godt.

En søt rimelig mp3 spiller med alle favoritt artisert lagt inn fungerer også, nesten litt sånn mixed tape type ting.

Mp3 spiller koster jo ingenting lengre..

Nå vet jeg jo ikke om det er til mor eller til damen du ønsker å handle, så kan bli lit vrient. Men ettersom jeg er utdannet kokk, sjelden er hjemme hos mor så satte hun veldig pris på en helkveld hvor vi drakk litt god vin og jeg lagde mat til henne. Litt deilig å kunne gi litt det samme tilbake som hun ga til meg hele barndommen.

Prøv å være så personlig som mulig, og vis at du tenkte nettop på henne da du kjøpte/lagde gaven, så kommer du langt.

Lykke til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...