lillerene Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 et vesentlig spørsmål her er jo HVOR skal du ha tvn? i en stue med mye lys? glass på utsiden av en plasmatv , dette er noe som kan gjenngi mye refleksjon, altså som et speil. lite kult å game når du ikke ser en dritt:p har ikke gått inn på linkene dine, men noen av de beste lcd tvne i full hd som er billige er jo lg sine f.eks lh3000 lh4000 og lh 5000, forskjellen på disse er hrtz, responstid og småfunksjoner:p Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Rommet mitt har både persienner og gardiner, så sollys blir nok ikke det største problemet =) hrtz er ikke oppgitt på LCD, så regner med den er lav xD (responstiden er 8ms) Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=569343 Utmerket tråd. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Veldig fin tråd, nå er jeg livredd for innbrenning på tv'en! xD hjelpes.. noen som har tips til meg? en av de 2, eller noen i samme prisklasse? (+/- 1000) =) Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Shit, surfet litt rundt, og fant 4(!) andre tv'er som har kastet seg med i kampen! 1 2 3 4 Hjeeeeeelp! hadde det bare vært 1 tv her i verden ville det vært lettere.... :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå