panikk! Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Forleden dag greide dama på et eller annet vis å sette Parental control nivået på PS2 konsolen på høyeste nivå, med andre ord: det er helt umulig å se normale filmer. Kan såvidt se på Disney tegnefilmer... Spørsmålet er: Hvordan resetter jeg passordet på enkleste måte? Finnes det en jumper inne i konsollen som må resettes eller noe???? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Les i bruksanvisningen til PS2'en da mann! Står der. Men jeg mener du skal holde inne select-knappen når du skal skrive inn koden, og så taste inn en bestemt kode, denne står i bruksanvisningen din. Så du skal ikke borti noen jumper. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Har desverre en brukt playstation 2 så det er litt knapt med bruksanvisninger... Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Da blir det verre, jeg kan ikke si om den reset koden er lik for ALLE PS2'er, eller om den er for bestemte model typen. Jeg har selv brukt å trykke inn select-knappen, også taste inn koden 7444, når den ber om kode til å resette parental control. Du får prøve... Lenke til kommentar
joac Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har verken playstation2 eller barn, derimot har jeg google.. Søk på " reset parental control playstation2" gav opp dennes siden (bl.a.): http://www.gamewinners.com/playstation2/Pl...layStation2.htm "Change or delete parental lock: Press Start when prompted to enter the code. Once you get to where you enter the numbers, press Start and you will be asked if you want to delete it. You can also enter another code instead of deleting it. The master code is 7444. Enter it, and at the last "4", press Select at the same time. Do this again, and you will eventually get the option to delete the lock. Enter 7444 again to delete the code. " lykke til Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Hadde søkt et par ganger på google men du var vist flinkere en meg! Takker så mye uansett da!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå