PrimeMover Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Opplevde i dag noe utrolig irriterende. Har gledet meg som en unge til assassin's creed 2, og siden Lefdal hadde white edition til en fordelaktig pris gikk jeg for forhåndsbestilling for første gang. Dro også tidligere fra jobb i tilfelle pakken var for stor for postkassen og måtte hentes på postkontoret, her skulle ingenting gå galt og ingenting skulle overlates til tilfeldighetene. Endelig kunne jeg sette nøkkelen i postkassen. Jeg åpnet den og der var det bare vanlig post, enda bra jeg rekker å hente den på postkontoret tenkte jeg, men samme hvor mange ganger jeg bladde gjennom brevene var der ingen hentelapp. Sannheten begynte å gå opp for meg. Små irritert ringte jeg kundeservice for å fortelle dem hva jeg mente om dette, og der fikk jeg opplysningene som virkelig ødela dagen. Dem hadde ikke sendt det enda, "noe" hadde gått galt og det ble først sendt i morgen. Ikke kunne det avbestilles, for det var kommet for langt i prosessen hos Ledal til å stoppe utsendelse. Fikk forsikring om at jeg kunne kjøpe spillet i en butikk og benytte angrefristen. Dro derfor ut for å kjøpe spillet i en butikk, men det skulle ikke være så enkelt heller. Spillet var ikke å oppdrive i en eneste av de 5 butikkene jeg sjekket. Så der var kvelden ødelagt. Men det verste er ikke at jeg ikke fikk spillet som avtalt, det kunne jeg overlevd så lenge Lefdal hadde klart å si ifra på forhånd. De kan ikke komme og si at dem ikke viste dette allerede minst dagen før, ganske sikkert tidligere enn det også. En enkel mail med beklagelse og opplysning om forventet leveringsdato og mulighet for avbestilling hadde gjort susen. Noe jeg ville oppfattet som god kundeservice, og jeg ville fortalt andre om min positive opplevelse av Lefdal. I steden sitter jeg nå her og forteller verden om hvor elendige de er på kundeservice, og advarer mot å forhåndsbestille noe som helst hos dem. Håper andre kan bidra her med å dele gode og dårlige erfaringer fra forhåndsbestilling, slik at man kan unngå å ende med svarteper når butikken ikke leverer det de lover når de lover det. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 samme gjelder med meg, for elkjøp, dei har ikkje sendt det enda. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sånn er det med elkjøp og lefdal. Du får det gjerne et par dager senere. Men du får det stort sett veldig billig, så er man avhengig å ha spillet på releasedagen, bør du ikke forhåndsbestille derfra. Forøvrig fikk jeg min "jenta som lekte med ilden" på bluray fra Lefdal igår, og den har vel ikke release før i morra?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå