stiago Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei Lurte på hva jeg skal gjøre med denne bluesreenen og hva det er for noe. Får alså opp Memory Management og koden var 0x0000001A. Noen som veit hva det betyr og hva jeg skal gjøre med det ? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 I hvilken forbindelse kommer den? Hvor ofte? etc Og den sier jo noe om at det kanskje er noe feil med minnet ditt.... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 bruk " BlueScreenView " da få du finne ut hva som er årsaken: http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html lykke til Lenke til kommentar
stiago Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 I hvilken forbindelse kommer den? Hvor ofte? etc Og den sier jo noe om at det kanskje er noe feil med minnet ditt.... Kan ikke se noen samman heng... bruk " BlueScreenView " da få du finne ut hva som er årsaken: http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html lykke til Må jeg vente til bluescreenen kommer igjen med det programment ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Må jeg vente til bluescreenen kommer igjen med det programment ? ja, det er de beste. lykke til Lenke til kommentar
stiago Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) nå har bluescreenen kommet igjen, programet sier at det var "PFN_LIST_CORRUPT" koden var "0x0000004e" hva betyr det ? begyner og bli lei dem bluescreenene! hva bør jeg gjøre? EDIT: står også at det var driveren "ntoskrnl.exe" som var årsaken til bluscreenen Endret 20. november 2009 av stiago Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du har lovlig Windows 7 versjon? (ikke lastet ned piratkopi) og det er build 7600, altså RTM/Butikk versjonen du kjører? Er det 32bit eller 64bit du kjører? norsk eller engelsk? Hvilken versjon (Home Premium, Pro eller Ultimate?) Lenke til kommentar
stiago Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Du har lovlig Windows 7 versjon? (ikke lastet ned piratkopi) og det er build 7600, altså RTM/Butikk versjonen du kjører? Er det 32bit eller 64bit du kjører? norsk eller engelsk? Hvilken versjon (Home Premium, Pro eller Ultimate?) Den er lovelig OEM 64bit HP norsk Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 her er en video " How To Fix: Missing or Corrupt ntoskrnl.exe File ": angående " 0x0000004e " fant jeg dette: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms841511.aspx men det hele dreier seg om ( som jeg fant ut ? ) en dårlig minnebrikke eller dårlige driver til audio eller video. men, ntoskrnl problemer kan også skyldes f.e. keyboard tilkobling osv. denne feilen kan forårsakes av mye rart ( google, my friend ) lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå