KongKarlsen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei. Jeg holder på å lage logo for Christiansand Vannsport Klubb (CVK) Jeg har slippet opp for ideer, trenger hjelp og tips med hva mer jeg kan gjøre med logoen! Dette er hva jeg har kommet opp med: Grunnen til at jeg har brukt samme layout på skriften på alle bildene er fordi de var veldig fornøyd med det, men de vil ha noe mer. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvilke vannsport er det? scooter, seiling, dykking etc...? Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Hvilke vannsport er det? scooter, seiling, dykking etc...? ALL vannsport, men mest surfing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Likte den første, men ikke den siste. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Likte den første, men ikke den siste. har du noen tips til hvordan jeg kan videreutvikle den første? Lenke til kommentar
Vixtruz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Lag siluetten av en surfer i bakgrunden Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Lag siluetten av en surfer i bakgrunden ??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Den var veldig fin! Likte måten du har brukt "sola" i bakgrunnen. Kanskje prøve en litt annen farge på skriften under CVK? Veit ikke om den synes så bra om den skal på underlag som er hvitt og svart? Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Den var veldig fin! Likte måten du har brukt "sola" i bakgrunnen. Kanskje prøve en litt annen farge på skriften under CVK? Veit ikke om den synes så bra om den skal på underlag som er hvitt og svart? ja skal ta en kikk på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå