Diptheria Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei jeg snakked med D-link supprt.. Dem sier de ikke lenger har Firmware versjonen som gir Bridge muligheter. Så kan du velge selv om du skal grine eller le... Er det noen som har den firmware versjonen? Er en av de 2-3 første som kom tror jeg. Problem nummer to er at du trenger alle Firmware versjonene som er over den med Bridge for å manuelt nedgradere Firmware til den du ønsker. Så igrunn trenger jeg alle mellom bridge versjonen og opp. Hvid noen har dette vennligst send melding eller no. BTW: Har et domene som står å råtnet. Noen som trenger å driver forum etc så ta kontakt for info om domene.. Diptheria Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Det er kun versjon 1.00 som hadde bridge svjv. 1.01 finnes her: http://driver.wareseeker.com/download/d-li...1.01.rar/342882 Det er nesten bedre å selge DIR-655 og skaffe deg en router du kan flashe med DD-WRT eller Tomato. Netgear WNR3500L koster f.eks ca 600.- med Gigabit og 11n. Endret 19. november 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå