Acey Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei, For et par uker siden sluttet plutselig facebook-kontoen min å virke, helt uten forvarsel. Det som skjer er at jeg får melding om "invalid email/password". Og dersom jeg prøver å resette passordet, så får jeg beskjed om at e-post adressen min er ugyldig! Jeg har alltid brukt den samme adressen, og jeg var inne på profilen min med en annen bruker. Der var mailadressen min som den alltid har vært. Har noen andre vært borti dette problemet? Noen løsninger? Jeg har selvsagt prøvd å kontakte Facebook, men det er jo tilnærmet håpløst. Har sendt inn forespørsel via alle formene på hjelpesidene, selv om ingen passet til mitt problem. I tillegg har jeg sendt til diverse e-post adresser, uten å få særlig tilbakemelding. Det eneste jeg har fått er generiske "your problem noted"-mailer, samt en der de hadde resatt passordet mitt. Men det hjelper jo ikke, siden det tydeligvis er mailadressen det er noe galt med... Noen som har gode råd å gi?? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Virker som at accounten er slettet. Lenke til kommentar
Acey Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Det virker jo sånn ja, men den er jo der fortsatt... andre brukere kan finne den, og skrive til meg.. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det kan hende at det bare er et eller annet midlertidig. En venn av meg hadde nesten samme type problem som deg; det gikk hverken an å logge på eller se brukeren, men etter noen dager var kontoen fin igjen. Som mange her sikkert har erfart, så er ikke Facebook så veldig problemfritt nå for tiden Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har aldri hatt det problemet med facebook, men hadde det med myspace. jeg lagte en konto på myspace for en del år tilbake, og når jeg skulle sjekke ut myspace igjen noen år senere så hadde jeg jo selvfølgelig glemt passordet, så da tastet jeg inn e-mailen min slik at jeg fikk et nytt passord tilsendt i mailen, men da jeg skulle bruke det "nye" passordet så kom jeg ikke inn, det var vist feil passord eller noe, så jeg bestilte meg enda et nytt men samme meldingen kom igjen. Gadd til slutt ikke mer på myspace. Lenke til kommentar
Acey Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Fikk mail fra Facebook idag, de hadde sjekket litt samt resatt passord, nå funker alt igjen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå