Faktum1 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei! Trenger ny antivurs til pcen, hvilken ville dere ha gått for? -Takk. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 IKKE KJØP! De gratise antivirusene er ofte MYE bedre. Hadde gått for AVG Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg anbealer ESET Nod32 antivirus Lenke til kommentar
Protest Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg har til nå brukt AVG, altså betal utgaven og vært meget fornøyd. Her i høsten kom Microsoft Security Essentials endelig ut av beta stadiet, og den måtte jeg selvfølgelig prøve. Det passet veldig da lisensen til AVG var på vei til å gå ut. Hittil jeg vært meget fornøyd med den, på alle maskiene ;-) Du laster den ned HER Den er helt gratis, og alle tester viser at det er et meget bra produkt. Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg liker både AVG og NOD32 men jeg hadde avast en gang, skulle laste ned en fil .. skanna filen med avast dobbelt men ingenting viste, så skanna jeg hele pc'en og ingenting.. Jeg skrudde av pc'en og kom bare til ''vil du starte i sikkerhetsmodus'' og bla bla.. så trykka jeg foreksempel sikkerhetsmodus og den slo seg av og sånn gjorde den hele tiden.. fikk fiksa den men har ikke avast lenger.. jeg synes norton er bra men du tenker sikkert at norton heller ikke hadde sett noe,. men det som var merkelig var at en venn lasta ned samme fil fra samme sted , han hadde norton og imens han lasta ned kom det er error om at det var virus.. så han fikk fjerna det med norton... Ville ikke gått for avast Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Går nok for Norton likevel jeg... Hvilken Norton er for tida best?.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Går nok for Norton likevel jeg... Hvilken Norton er for tida best?.. Har Norton gratis fra Telenor men bruker det ikke grunnet det suger masse kraft av maskinen samt de har masse tullete blokkeringer på normale programmer og web sider.... Bruker AVG og er strålende fornøyd med dette (free versjon). Siste versjon av Norton er selvfølgelig best hvis du ønsker dette. Endret 20. november 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Går nok for Norton likevel jeg... Hvilken Norton er for tida best?.. Hvorfor kjøpe Norton?!! Som sagt så er gratisprogrammene like bra! Norton i seg selv er et stor effektsluk av CPU kapasitet, og bruker noe minne. Min erfaring med Avast Home Edition har vært enestående, andre har kanskje hatt negative erfaringer, men slikt er delte hos alle. Både AVG og Avast gjør en super jobb. Søker igjennom nettsider du surfer på og filer du laster ned uten å forstyrre deg. Norton etter min erfaring var direkte MASETE når det gjaldt både oppgradering av selve programmet og avtivirus databasen. Avast kan du bestemme om skal gjøre dette manuelt eller automatisk ved oppstart. For min del liker jeg avast best siden det er det jeg har hatt best erfaring med. Men jeg skal ikke nekte deg å kjøpe et antivirusprogram når du har nok å velge mellom av gratisversjoner som samme jobben like bra eller enda bedre? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Går nok for Norton likevel jeg... Hvilken Norton er for tida best?.. 2010 versjonen funker strålende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå