Gå til innhold

MSN Messenger 6.0 snart klar

Anbefalte innlegg

En ting jeg lurer litt på... Hva er egentlig forskjellen mellom MSN Messenger og Windows Messenger? Den eneste forskjellen jeg har sett er at MSN Messenger har reklame, men ikke Windows Messenger. Hvorfor da kjøre MSN Messenger? Er det noe jeg har missa?

Er det noen som gidder å svare meg på dette eller? Hva er egentlig forskjellen på Windows Messenger og MSN Messenger?

Forskjellen er at Windows Messenger kommer med Win XP, og derfor egentlig (Du må ev. laste ned MSN tilleggspakke.) ikke har tillgang til alle MSN tjenestene. MSN Messenger er messenger med full støtte for alle MSN tjenestene.

Uten å være 100% sikker, tipepr jeg at Microsoft rett og slett ikke fikk lov til å inkludere MSN Messenger i Win. XP. Trolig at de da ville få monopol på dette området. Dermed sitter XP igjen med en nedskåret/reklamefri instant messaging service!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
You wish...  :wink:

Uansett, det som vel var best med Plus var loggingen, men det er jo implementert i MSN 6.0 så. Eller var det andre fete ting? Husker ikke...

*hehe*

Event logger var fin...nå har det kommet et program som gjør den jobben også da, men er greiest å ha alt i ett. En annen ting jeg savner er at du kunne gjøre så det var mulig å skrive opptil 1300 (?) tegn per melding.

OMG, de der ligner mistenkelig på noen jeg kjenner :o ! Men den diskusjonen skal vi kanskje ikke ta her.

Hvem ligner de på?

Lenke til kommentar
"]
Kult så nå kan vi med NGT og lignenede med NAT og FIREWALLS slippe det stresset meg porter og slikt? Konge hvis ja. Anyways skjønner ikke korfor de gjør det slikt at man kan skrive selv en away reason liksom. *Ute og går på tur med vovsen* f.eks?

Hva mener du? Har du NGT og Netopia router så funker MSN 5.0 fett som bare det...! Gjør ihvertfall det her hos meg...

Fungerer ikke fett hos meg...

Du kan få til å sende filer hvis du instalerer MSN-Proxy sak. Men Webkamera fungerer ikke, problermer også hvis jeg lager chat...

Så langt jeg kan se støtter ikke 6.0 NAT.

Njaal

Sørg for å ha oppdatert til den siste firmwaren til Netopia. http://endring.nextgentel.no

Men legg merke til at jeg skriver MSN5.0. MSN 5.0 har fungert knirke fritt hos meg, men med MSN 6.0 har jeg problemer med lyden. AGL som Netopia har laget for MSN er tydeligvis bare for 5.0, men det kommer vel en firmware oppdatering som støtter 6.0 også.

Lenke til kommentar

Uff! Ingen som har klaga på designet!? Det er jo ELENDIG! :( Msn 5 var drit, msn 6 er helt bak mål! Ok, den har noe jeg lengter etter, filsending, men med DET designet rikker jeg meg ikke!

[12:40:58] cAmiLLa: msn6, den er bra

[12:43:04] Odin^^: Nei, har då prøvd'an før.. va elendigge :/ Stygt design osvosv... Ska vera minimalistisk. Eg har msn 4.6 strippa for de stygge farganne.. heeeeeeerlig.. toge vekk reklamen óg, sånn d ska ver.

Og til dere som glemte hva MSN PLUS gjorde så TAR den VEKK reklamen!.. Vi vil vel ikke ha den stygge reklamen der?

Lenke til kommentar

Hvem ligner de på?

Hvis det er han jeg synes det ser ut som, er han fra Kongsberg, og kamerat med en som var/er sammen med ei venninne av PeNtA her på forumet =)

Uten å være 100% sikker, tipepr jeg at Microsoft rett og slett ikke fikk lov til å inkludere MSN Messenger i Win. XP. Trolig at de da ville få monopol på dette området. Dermed sitter XP igjen med en nedskåret/reklamefri instant messaging service!

Tja, er fortsatt en banner nederst i Windows Messenger også. Er det her hvertfall :/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...