Gå til innhold

MSN Messenger 6.0 snart klar


Anbefalte innlegg

 

Hva er det en skal gjøre egentlig? Det følger med en .exe fil, men i følge readme'en skal en ikke bruke denne, men bare bruke en hexeditor på msn fila og så skal det funke..

 

Gjorde ikke det her iallefall. Stod bare "No application information available" der...

 

Edit: testet nå med å undoe forandringene jeg fjorde i HexEditor (pga da funka ikke patch-fila) og så kjørte jeg denne patch fila som fulgte med. Får fremdeles bare den samme feilmeldingen...

 

Det var det samme som skjedde med meg. Prøvde både det med hex editoren og patchen, men med samme resultat. :-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har fått de spilla til og virke da?

Fant en patch som skulle enable spillene men den funka ikke :-

 

Ja jeg har fått alle spillene bortsett fra Bejeweled til å funke nå med den patchen....

 

Sjekk http://www.mess.be der finner du åssen du kan gjøre det.

 

Hva er det en skal gjøre egentlig? Det følger med en .exe fil, men i følge readme'en skal en ikke bruke denne, men bare bruke en hexeditor på msn fila og så skal det funke..

 

Gjorde ikke det her iallefall. Stod bare "No application information available" der...

 

Edit: testet nå med å undoe forandringene jeg fjorde i HexEditor (pga da funka ikke patch-fila) og så kjørte jeg denne patch fila som fulgte med. Får fremdeles bare den samme feilmeldingen...

 

 

Hvis du har Xp så trenger du ikke å bruke hexeditor, kun patche med den filen.. installer msn 6.0 helt på nytt,uten å ha addet noen pacther før d også flytter du den game pacthen i mappen og patcher den der.

Funker helt utmerket hos meg...!

Lenke til kommentar

Quote[Dessuten har programmet en såkalt "MSN Radio Plus"-tjeneste. Med den kan du høre på radio via Internett. Tjenesten krever abonnement og skal koste 4.99 dollar per måned, eller 29.99 dollar per år. Hvis du allerede abonnerer på MSN 8, trenger du sannsynligvis ikke å betale noe ekstra, men dette er foreløpig uklart.] Unquote

 

 

Selve MSN Messenger 6.0 koster ikke penger vel?? Det gjelder vel

bare "msn-radio plus"....

Lenke til kommentar

jeg får lastet ned msn 6.0 å sånn men den klarer ikke logge på..

 

trodde det var noe feil med msn-nette men når jeg prøvde 5.0 igjen funka det fett så er det noen som vet hvorfor det ikke funker??

 

Den linken fra ITpro funka ikke på min pc hverfall.. altså jeg fikk lasta ned men det funka ikke...

 

Kan dette ha noe med pc'n min¨å gjøre.. kjører xp..

 

på forhånd takk..

 

mvh: erg0*

Lenke til kommentar
Vil nesten prøve jeg og, men jeg er avhengig av at sammtalene blir logga(fordi dama mister ca hver 3 settning på msn og misfårstår og kjefter).

Noen som vet om msn plus fungerer?

MSN plus fungerer bra. Legger til endel ekstra funksjoner, bl.a. auto-reply hvis du ikke er tilgjengelig osv. Og ja, den logger alle samtalene dine som blir liggende som tekst-filer på maskinen din. Den fjerner også reklame og sånne ting.

 

http://www.msgplus.net

EDIT: Installerte akkurat siste versjon av MSN plus. Det er fullt av spyware og annen dritt. Hold dere unna sier jeg bare...

 

En ting jeg lurer litt på... Hva er egentlig forskjellen mellom MSN Messenger og Windows Messenger? Den eneste forskjellen jeg har sett er at MSN Messenger har reklame, men ikke Windows Messenger. Hvorfor da kjøre MSN Messenger? Er det noe jeg har missa?

Lenke til kommentar
Vil nesten prøve jeg og, men jeg er avhengig av at sammtalene blir logga(fordi dama mister ca hver 3 settning på msn og misfårstår og kjefter).

Noen som vet om msn plus fungerer?

MSN plus fungerer bra. Legger til endel ekstra funksjoner, bl.a. auto-reply hvis du ikke er tilgjengelig osv. Og ja, den logger alle samtalene dine som blir liggende som tekst-filer på maskinen din. Den fjerner også reklame og sånne ting.

 

http://www.msgplus.net

EDIT: Installerte akkurat siste versjon av MSN plus. Det er fullt av spyware og annen dritt. Hold dere unna sier jeg bare...

 

En ting jeg lurer litt på... Hva er egentlig forskjellen mellom MSN Messenger og Windows Messenger? Den eneste forskjellen jeg har sett er at MSN Messenger har reklame, men ikke Windows Messenger. Hvorfor da kjøre MSN Messenger? Er det noe jeg har missa?

'

Vet alt det om plus, men jeg vil at den skal funke til msn6.

Den nye pluss til 5 er det noe spyware i men lett og fjerne, tar 2 sek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...