MistaWu Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hva med nye statuser? Eller det å sktive inn egen status. "Borte" eller "Ute til lunsj" er litt for generelle.....Er denne muligheten kommet med? Det er de samme Statusene som før. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Finnes det away messeges nå? Kan ikke fatta hvor vanskelig det skal väre å integrere det..? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hva?.....vil ikke msn plus fungere lenger? Det var jo litt dumt da jeg har brukt dette programmet til nå på msn 8 og synes det er greit å logge samtalene. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 :smile: Har testa msn 6.0 beta noen dager nå og den er bare super. Kan være litt ustabil men det er jo tross alt betaversonen så alt blir så mye bedre etterhvert. Last ned.http://home.no.net/tstoen/stuff/msmg6.exe Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Vil nesten prøve jeg og, men jeg er avhengig av at sammtalene blir logga(fordi dama mister ca hver 3 settning på msn og misfårstår og kjefter).Noen som vet om msn plus fungerer? MSN 6 logger samtaler uten noe behov for MSN plus. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Du kan få msn6 til å logge samtaler Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Høres bra ut at logg er implementert i 6'ern. mente forresten msn 5 og ikke 8 som jeg skrev i posten min.......antar at de fleste forsto det Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen som vet om de nye featuresene blir integrert i Trillian? Trillian Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Msn plus funka det gitt WOOOT? Åssen fikk du Plus! til å funke? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Plus funka på meg hvertfall, de som ikke tror meg kan få min mail på pm, så kan jeg lage en fin away til dere. Jeg har ikke gjort no spesielt. bare funka Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 liker best mIRc jeg! Bruker mirc selv. men liker msn til dama, søsken, skole venner etc. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Vell, forsnakka meg vell litt her i stad når jeg sa msn plus funka, det funker på skolen hvertfall, sitti i 4 timer kun drevet testa diverse ting i dag. skal se om jeg får det til hjemme og Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen som har fått de spilla til og virke da? Fant en patch som skulle enable spillene men den funka ikke :- Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Kult så nå kan vi med NGT og lignenede med NAT og FIREWALLS slippe det stresset meg porter og slikt? Konge hvis ja. Anyways skjønner ikke korfor de gjør det slikt at man kan skrive selv en away reason liksom. *Ute og går på tur med vovsen* f.eks? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen som har funnet noen tøffe, nye emoticons de bruker? Jeg prøvde med w00t-en her i forumet, men den ble ferpa Så ble de andre også. Hvor ligger bildene MSN bruker etter at det har fikset på størrelsen på de, og hvilken størrelse er det de er da? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen som har fått de spilla til og virke da?Fant en patch som skulle enable spillene men den funka ikke :- Ja jeg har fått alle spillene bortsett fra Bejeweled til å funke nå med den patchen.... Sjekk http://www.mess.be der finner du åssen du kan gjøre det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen som har fått de spilla til og virke da?Fant en patch som skulle enable spillene men den funka ikke :- Ja jeg har fått alle spillene bortsett fra Bejeweled til å funke nå med den patchen.... Sjekk http://www.mess.be der finner du åssen du kan gjøre det. Hva er det en skal gjøre egentlig? Det følger med en .exe fil, men i følge readme'en skal en ikke bruke denne, men bare bruke en hexeditor på msn fila og så skal det funke.. Gjorde ikke det her iallefall. Stod bare "No application information available" der... Edit: testet nå med å undoe forandringene jeg fjorde i HexEditor (pga da funka ikke patch-fila) og så kjørte jeg denne patch fila som fulgte med. Får fremdeles bare den samme feilmeldingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå