Gå til innhold

MSN Messenger 6.0 snart klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil nesten prøve jeg og, men jeg er avhengig av at sammtalene blir logga(fordi dama mister ca hver 3 settning på msn og misfårstår og kjefter).

Noen som vet om msn plus fungerer?

MSN 6 logger samtaler uten noe behov for MSN plus.

Lenke til kommentar

Kult så nå kan vi med NGT og lignenede med NAT og FIREWALLS slippe det stresset meg porter og slikt? Konge hvis ja. Anyways skjønner ikke korfor de gjør det slikt at man kan skrive selv en away reason liksom. *Ute og går på tur med vovsen* f.eks?

Lenke til kommentar

Noen som har funnet noen tøffe, nye emoticons de bruker? Jeg prøvde med w00t-en her i forumet, men den ble ferpa :(

Så ble de andre også.

Hvor ligger bildene MSN bruker etter at det har fikset på størrelsen på de, og hvilken størrelse er det de er da?

Lenke til kommentar
Noen som har fått de spilla til og virke da?

Fant en patch som skulle enable spillene men den funka ikke :-

Ja jeg har fått alle spillene bortsett fra Bejeweled til å funke nå med den patchen....

Sjekk http://www.mess.be der finner du åssen du kan gjøre det.

Hva er det en skal gjøre egentlig? Det følger med en .exe fil, men i følge readme'en skal en ikke bruke denne, men bare bruke en hexeditor på msn fila og så skal det funke..

Gjorde ikke det her iallefall. Stod bare "No application information available" der...

Edit: testet nå med å undoe forandringene jeg fjorde i HexEditor (pga da funka ikke patch-fila) og så kjørte jeg denne patch fila som fulgte med. Får fremdeles bare den samme feilmeldingen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...