Gå til innhold

MSN Messenger 6.0 snart klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
msn6.0 beta eier

 

Med tanke på at det er en beta så er det kanskje litt tidlig å si at det eier, men førsteinntrykket er udelt positivt!

 

Nå skal det sies at enkelte har opplevd bugs med programmet. Et google-søk vil avdekke hvem/hvilke.

 

DrErling

 

Han sier at det er betaen som eier da... :roll:

Lenke til kommentar

 

Han sier at det er betaen som eier da...  :roll:

 

Ok, så han sier messenger 6 eier, tatt i betraktning at det er en beta. Da er jeg forsåvidt enig. Men det kan jo være greit å gi et nyansert bilde av messenger6 da. NOEN vil antageligvis oppleve trøbbel...

 

:shrug:

 

men, men... jeg bruker det nå jeg.

 

DrE

Lenke til kommentar

MSN Messenger 6.0 har et mye penere interface enn før, det at man kan ha avatarer, er moro .. men ser det som lett misbrukbart.. man kan skifte til et grisebilde på 1-2-3 og vedkommende man chatter med vil da få det opp uten varsel.

 

Emoteiconene er kule og også delvis animerte.. funksjonen at man kan lage egne emote icons fra 12x12 pixel bilder er også brukbar.

 

Filsharinga fungerer til en vissgrad (eget p2p interface direkte mellom 2 klienter) men man kan ikke share kataloger kun filer.. kan så klart share flere filer men det er slitsomt. Programmet støtter for øvrig å sende mer enn en fil av gangen nå, trenger ikke vente på at en fil er ferdig (husker ikke om dette gikk før men det går nå hvertfall).

 

Du kan også ha custom background på hver contact sitt chat vindu.

 

Webcam biten er forbedret og virker nå uten ekstra config mot folk det ikke gikk mot før uten å stresse med natting og firewall.

 

Fjortissfaktoren er høyere enn noengang.. men jeg må tross det innrømme at jeg liker det.. har sittet og byttet avatar bilde og mora meg med animerte emoteiconer et par dager nå og er storfornyød.

 

Så får vi se hva plugins folka får til:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...