christina1987 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei jeg har en oppgave som jeg ikke skjønner helt kan noen hjelpe meg ? Hvilke behov vil du si at barnehagen som samfunninsitusjon dekker? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Oppbevaring av små, umodne personer som ellers ville vært til bry. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Slik jeg leser det er jo dette en oppgave som går utelukkende på dine egne meninger. Dette kan bli alt fra "Barnehagen gjør at begge foreldre kan arbeide og dermed øke produktiviteten til samfunnet" til "Barnehagen gir foreldre tilbake frihetsfølelsen som mange mister når de får barn." eller "Barnehagen gjør at staten kan hjernevaske unger fra tidlig alder." Skriv hva du mener er barnehagens funksjon i samfunnet, enkelt og greitt. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Evt barnehage er et sted der små barn kan lære sosiale evner på en måte som er vanskelig dersom de er hjemmeværende, spesielt nå da alle andre barn er i barnehagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå