Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan Flørter Gutter?

Gjest Guest_Anna_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel forskjellig fra person til person, f.eks om en gutt er sjenert trenger han ikke gi ut noe særlig signaler i det hele tatt selv om han kanskje er veldig intressert. Personlig er jeg slik at om jeg liker ei jente, så ofrer jeg endel for henne, prøver å få alenetid med henne, altså uten venner og annet, ikke hele tiden riktignok men. Om hun vil møtes og det ikke passer, avtaler vi ett seinere tidspunkt istedet osv.

Er vanskelig å si noe om hvordan signaler man sender ut, fordi jeg veit ihvertfall med meg selv at jeg kan spille med hvis jeg har andre hensikter, dvs hvis jeg bare har lyst på sex eller bare for moroskyld. Flørting trenger ikke alltid bety noe fra min side ihvertfall, men hvis jeg ikke liker jenta er jeg mer likegyldig til alt egentlig.

Men jeg vet om mange andre som ikke er slik, så det blir litt vanskelig å si.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noen fasitt på hvilke signaler gutter sender ut :

*Noen gutter går rett på sak.

*Andre gutter ser litt på deg i hemmelighet.

*Andre gutter ser ut til å ikke bry seg.

Det enkleste om du er i tvil, spør direkte? Synnes du jeg er trivelig? Eller om du har god humor : Synnes du jeg er morsom? Stammer han eller får litt problem med å svare til å begynne med så er det tydelig at blodstrømmen allerede er omdirigert nedentil ;)

Lenke til kommentar

Det er et helt umulig spørsmål å gi et konkret svar på. En gutt kan være altfor frempå og nærme seg creepy når han flørter, mens naboen hans kan så vidt tørre å gi et smil og litt øyekontakt.

Og ei jente kan ikke vite før hun prøver. Regner med du spør om dette siden du har en gutt du er usikker på, så jeg vil råde deg til at du bruker din flørting på han og ser på responsen.

Og ikke noe sånn indirekte jente-flørting.. Det kommer du ikke til å få så mye respons på. ;) Vær direkte og klart flørtende, så skal du fort se at du får noen reaksjon. :)

Lenke til kommentar

Der har du meg dessverre...

Tørr ikke å vise interesse for en jente, så da finner jeg det enklere for min egen del å spille laidback, litt careface og noen ganger velge å bare se rett igjennom henne.

Men sannheten er at jeg faktisk er på knærne!!!

Som dere sikkert skjønner så sender jeg ofte helt fucka signaler.

Endret av SLIguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å vite for henne dessverre, men man finner jo sine enkle gleder ved å smugkikke litt på den man beundrer fra en tid til en annen. Da får hun tolke litt med det utgangspunkt at hun fanger min oppmerksomhet.

Det pleier å bli litt enklere dersom hun tar kontakt. Da føler man seg litt mer godtatt av henne på et vis.

EDIT: Det hele er og blir en tam flørt.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Der har du meg dessverre...

Tørr ikke å vise interesse for en jente, så da finner jeg det enklere for min egen del å spille laidback, litt careface og noen ganger velge å bare se rett igjennom henne.

Men sannheten er at jeg faktisk er på knærne!!!

Som dere sikkert skjønner så sender jeg ofte helt fucka signaler.

Kjenner meg litt igjen der. Ikke det at jeg ikke tørr å vise interesse for en jente, for det gjør jeg visst jeg virkelig liker en. Hadde det litt sånn som du før isåfall, da var jeg veldig dårlig på det å vise interesse, men har lært meg den delen nå heldigvis :D

Å ja jeg husker følelsen også, du sitter der litt avslappet og prøver å spille med litt, men jenten skjønner nok ikke helt at du bryr deg. Å ja når du er faktisk helt på knærne etter en jente, så er det ikke noe god følelse du får akkurat..

Du får bare stå på, vis interesse, jeg klarte det og da klarer du det også. Lykke til, håper du får dreisen på det snart! :)

Og så til spørsmålet på innlegget, hvordan gutter flørter er helt forskjellig fra person til person.

- Noen er helt frempå

- andre litt bakovervendt, men alikevell har ett øye for en. Å jeg er sikker på at folk som dem har veldig veldig lyst å si noe de også og vise interesse. så ikke vær redd for å snakke med sånne gutter, de synes det er bare koselig om du begynner å snakke med de. start en samtale, å med det kan jo kanskje gutten få øvd seg med å vise interesse samtidig? :)

Selv så når jeg blir kjent med for eksempel en jeg liker veldig godt, så er det første jeg tar for meg er å få skikkelig øyenkontakt med henne, og deretter prate med henne som normalt. Jeg er egentlig verken den helt "frempå fyren" eller den litt "beskjedne fyren" Jeg liker å ta det rolig, men å snakke på en normal måte og bli kjent med jenten først, og når jeg føler at jeg kjenner henne godt nok så vil jeg nok da begynne med flørtingen.

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...