Robocoop Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Dette er et internasjonalt fenomen tydeligvis. Akkurat som FN-dagen............? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3381731.ece http://www.ba.no/nyheter/article4714184.ece Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Takk for påminnelsen. Nå gjelder det å finne noen gingerkids i morra. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Synes det er "artig" i den forstand at vi litt eldre som går på skole skjønner at dette er en spøk. Allikevel kan det naturligvis virke litt skremmende for yngre barn som ikke helt skjønner slik humor og tolker det bokstavelig. Det finnes jo utallige varianter, kick a blondie, kick a brunette og så videre. Inkludert ting som "hug a short person" osv. Helt idiotisk av media å hive seg på dette og gjøre det verre enn det faktisk er. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg tror nok dette kan være ganske ille, opp til og med ungdomsskolen. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg tror nok dette kan være ganske ille, opp til og med ungdomsskolen. Kanskje enkelte steder, men f.eks. i min 10. klasse hadde vi helt sikkert spøkt og ledd av slikt. Men ser definitivt at før VGS kan det oppfattes som mer seriøst enn det faktisk er. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg deltar, men kommer ikke til å gå løs på rødhårete uprovosert. Jeg gir nok en liten dult til "vennene" mine som er gingers, men ikke mere enn det. Og trådstarter, det er en betydelig forskjell på rødhårede og gingers. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Er det forskjell på det? Ginger er kanskje mer gulrot? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nei, "gingers" er de med rødt hår, fregner og veldig lys hud. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 I motsetning til rødhårede, som jo svært sjelden har fregner og lys hud? Tror nok dette henger sammen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er det forskjell på det? Ginger er kanskje mer gulrot? Det som karakteriserer en ginger-kid er vel rødt/oransje hår, blek hud og fregner om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Har dei så mange raudhårede på Ortun skole?????????? Endret 19. november 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har dei så mange raudhårede på Ortun skole?????????? Alle jeg kjenner som gikk på Ortun har rødt hår. Kjenner bare 1 derfra da... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 På P3 i dag tidlig, sa de at de hadde gjort om dagen til en "ligg med en rødhåret dagen". Likte den bedre. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Meh, var på skolen to timer i dag jeg så møtte ingen gingers. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Get zem! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så dessverre heller ingen gingers på skolen i dag. Får se om det blir noen å kicke på party etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 " Vi fyrstikkmennesker har blitt mobbet alt for lenge uten at det har fått noen reaksjoner. Hvor lenge skal nå denne galskapen få fortsette mot oss? " Forøvrig ikke noe jeg bryr meg om, men så går jeg så og si alltid med lue uansett. Men dersom denne dagen skal utnyttes til vold mot visse medmennesker, slik det uansett alltid blir på visse skoletrinn, så er det jo galt. Men uansett så vil jo mobbing og uprovosert vold alltid oppstå uten noen spesiell grunn, så det er unødvendig oppblåst synes jeg. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Har Harald Eia rødlig hår? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bra jeg har holdt meg innendørs i dag da Men jeg skjønner ikke helt hvorfor vi kalles rødhåret. Det er strengt tatt mer oransje. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hittil jeg har jeg sparket 5, flere blir det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå