Herr Brun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) fungerende link møter jeg hn skal jeg drepe han! eller bare hive han uttafor. # Er helt enig med deg her. Dog måtte jeg sensurere lenken din på grunn av klager. Litt hard kost for enkelte :-) 5 innlegg med lenken "quotet" har blitt fjernet. ------------------ Her har altså moderator fjerna 5 innlegg og redigert ett. Men han lar en fungerende link være igjen i sin egen post. Kjempelurt! Endret 19. november 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Haha jepp! Jeg tenkte over den der selv ; p men gadd ikke poste det^^ Selveid er velleid! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Makes you wonder kvifor han ikkje berre fjerna heile lenka. For øvrig har du lagt igjen trackback i førstepost... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Makes you wonder kvifor han ikkje berre fjerna heile lenka. For øvrig har du lagt igjen trackback i førstepost... Hva! Det har jeg ikke sett... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Makes you wonder kvifor han ikkje berre fjerna heile lenka. For øvrig har du lagt igjen trackback i førstepost... Hva! Det har jeg ikke sett... Når eg ser etter så er dei visst ikkje der likevel, må være eg som har sett syner. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Morsomt, men synes ikke akkurat det var et gullkorn. Det er jo bare snakk om en helt vanelig feil som alle kan begå. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hva var i den linken da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 En video av ei bikkje som ble kasta ned fra ei bru. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bikkja overlevde og er i bra form nå. Politiet i Litauen prøver og få tak i riktig mann som gjorde dette. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er det for hard kost? I Politikk og samfunnsdelen ble det lagt ut en video av to amerikanske soldater i Irak som kastet en valp utenfor et stup. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Er det for hard kost? I Politikk og samfunnsdelen ble det lagt ut en video av to amerikanske soldater i Irak som kastet en valp utenfor et stup. Det er forskjell på tråder, tydeligvis. Jeg mener selv at det hadde holdt å skrive hva linken inneholdt, og ikke fjerne hele linken, men moderator var visst uenig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå