Gå til innhold

Vennetråder for CoD: Modern Warefare 2 (PC, X360, PS3)

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Leter du etter noen norske å spille sammen med? Forumbrukerne våre har samlet seg i en rekke tråder for å spille Modern Warefare 2 sammen, nedenfor finner du en oversikt over alle vennetråder og lignende som er opprettet på forumet. Der kan du legge igjen online-nicket ditt og legge folk til vennelisten din, avtale møtetidspunkt og lignende.

Dette er bare en tråd for å se oversikten, bruk de respektive trådene under for å poste din online-ID og for å finne forumbrukere å spille sammen med.

PC:

Venneliste til MW2 (PC)

Noen forumbrukere har også laget en egen gruppe for MW2 på steam:

http://steamcommunity.com/groups/Spillverketmw2

Xbox 360:

Venneliste MW2 (Xbox 360)

Playstation 3:

Venneliste PS Online

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Spele ps3 og trenger venner å spele med. PSN:lego_killern. dere ser at jeg er i 10 prestige.men broren min glitcha. Og da gjekk ikke å gå til bake til ingen prestige. men gjekk an å gå til 1. prestige og de skal jeg gjøre når eg har kommet til level 70! :new_woot::cool: har nettop begynnt å spele har bare spelt i 14 timer på min save men har spelt siden Februar på en annen! :D

Endret av LEGO_KILLER
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Spele ps3 og trenger venner å spele med. PSN:lego_killern. dere ser at jeg er i 10 prestige.men broren min glitcha. Og da gjekk ikke å gå til bake til ingen prestige. men gjekk an å gå til 1. prestige og de skal jeg gjøre når eg har kommet til level 70! :new_woot::cool: har nettop begynnt å spele har bare spelt i 14 timer på min save men har spelt siden Februar på en annen! :D

Les tråden før du skriver, nabb!

-Sorry, måtte kommentere.

Lenke til kommentar

Les tråden før du skriver, nabb!

Ser du. Du klarte ikke å stoppe. Men det gjekk ikke an å trykke på fargen. Så jeg trudde det ikke gjekk.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...