Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Leter du etter noen norske å spille sammen med? Forumbrukerne våre har samlet seg i en rekke tråder for å spille Modern Warefare 2 sammen, nedenfor finner du en oversikt over alle vennetråder og lignende som er opprettet på forumet. Der kan du legge igjen online-nicket ditt og legge folk til vennelisten din, avtale møtetidspunkt og lignende. Dette er bare en tråd for å se oversikten, bruk de respektive trådene under for å poste din online-ID og for å finne forumbrukere å spille sammen med. PC: Venneliste til MW2 (PC) Noen forumbrukere har også laget en egen gruppe for MW2 på steam: http://steamcommunity.com/groups/Spillverketmw2 Xbox 360: Venneliste MW2 (Xbox 360) Playstation 3: Venneliste PS Online Endret 24. november 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Spele ps3 og trenger venner å spele med. PSN:lego_killern. dere ser at jeg er i 10 prestige.men broren min glitcha. Og da gjekk ikke å gå til bake til ingen prestige. men gjekk an å gå til 1. prestige og de skal jeg gjøre når eg har kommet til level 70! har nettop begynnt å spele har bare spelt i 14 timer på min save men har spelt siden Februar på en annen! Endret 3. april 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Spele ps3 og trenger venner å spele med. PSN:lego_killern. dere ser at jeg er i 10 prestige.men broren min glitcha. Og da gjekk ikke å gå til bake til ingen prestige. men gjekk an å gå til 1. prestige og de skal jeg gjøre når eg har kommet til level 70! har nettop begynnt å spele har bare spelt i 14 timer på min save men har spelt siden Februar på en annen! Les tråden før du skriver, nabb! -Sorry, måtte kommentere. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Spele ps3 og trenger venner å spele med. PSN:lego_killern. dere ser at jeg er i 10 prestige.men broren min glitcha. Og da gjekk ikke å gå til bake til ingen prestige. men gjekk an å gå til 1. prestige og de skal jeg gjøre når eg har kommet til level 70! har nettop begynnt å spele har bare spelt i 14 timer på min save men har spelt siden Februar på en annen! Les tråden før du skriver, nabb! Ser du. Du klarte ikke å stoppe. Men det gjekk ikke an å trykke på fargen. Så jeg trudde det ikke gjekk. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 DeltaforceAlpha, steam, lvl 70 en eller annen prestige Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) hurr hurr hurrr Endret 11. november 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
AlpineWhite Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Leter etter noen som vil spille sammen på ps3! En del snd er bra... helst ha skype Lenke til kommentar
Kvande Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei! Har akkurat laget en liten video fra MW2 PC. Sjekk den ut er du snill; http://www.youtube.com/watch?v=mqA1-wDNz44 Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei Æ treng litt hjelp, æ lurer på hvordan og om jeg kan slette alt av data og begynne COD på nytt. Jeg har kommet til prestige 10, og det er kjedelig ! Har dere noe tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå