Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp med en jente

Gjest Guest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_usikker_*

Hei.

For noen uker siden møtte jeg en jente på fest, og vi klinte osv, og endte opp med noe tull på dass. Etter festen hadde vi en del kontakt gjennom Skype og Facebook chat, fram til forrige onsdag hvor jeg møtte hun. Vi hadde det ganske så koselig vil jeg si.. Kjøpte noe mat, satt å snakket en stund, dro hjem til meg å så på tv hvor vi lå ganske så tett, men ble ikke noe kyssing. Så ble det litt kjedelig, så vi stakk ut og gikk rundt å snakket i godt over 1 time. Etter jeg møtte hun har hun plutselig blitt litt tregere med å snakke til meg.. Er ikke så interessert når jeg snakker med hun på Facebook og lignende, og det er bare jeg som tar initiativ til samtalene.

Har hun mistet interessen for meg? Vil ikke si jeg noe særlig needy ovenfor henne, men hun dukker opp i hodet mitt innimellom, og jeg klarer ikke slutte å tenke på det.

Noen innspill?

Er forresten 16år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SUAL - Shut Up And Lead

Bestem, vær mann, vær alfa.

Har interessen hennes blitt mindre? Ja, nå ja. Var interessen mindre da dere var sammen? Nei.

Hvordan henger dette ^ sammen? Hun tester deg, bevisst eller ubevisst. Er du en mann? Er du i stand til å ta vare på henne og ta ledelsen?

Har du lyst å kysse henne? Kyss henne. Det du ikke innså den dagen var:

"When your wondering what to say, or how you look... just remember... she is already out with you. That means, she said yes, when she could've said no. That means she made a plan... when she could've just blown you off. So that means it is no longer you job to make her like you..."

Mitt råd til deg er å finne på noe med jenta en gang til og vise at du er sjefen. Da kan ting gå to veier: hun vil være med deg, eller ikke. Dette er hennes valg, det må du innse. Men det som er enda viktigere å innse er at grunnlaget for valget er deg - og hvordan du er. Det betyr at du kan egentlig bestemme hva hun velger. Hvis hun ikke vil være mer med deg, da dummet du deg ut - ingen problem. Du har nå lært din viktigste lekse noensinne, sørg for å ikke være beta (= ikke sjefen) med neste jente.

TA DET DU VIL HA, OG ALDRI UNNSKYLD DINE BEHOV SOM MANN!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_*
snipp*

Takk for bra svar!

Har tenkt å be hun ut igjen på noe litt morsommere denne gangen, som bowling eller lignende, men det har ikke passet de siste gangene jeg har snakket med hun, siden hun virker så kjedelig. Svarene er liksom bare et kort svar etterfulgt av et "Du a". Hun bruker fortsatt smilieyer og sånn, men hun tar ikke iniativ til noe mer..

Jeg snakker da om facebook chat nå, siden jeg ikke får snakket noe serlig med hun på skolen, siden hun går i annen klasse og det er vanskelig å få åpnet henne noe der.

Du sier hun venter på at jeg skal ta kontroll og be hun ut igjen eller?

Uansett takk for alle hjelp so far!

Lenke til kommentar
Virket litt kjedelig, i grunn. Sikker på at du liker hun?

Hva virket kjedelig?

Det vi gjorde, eller hele holdningen min til henne?

Lite action virket det som. Da dere lå sammen, så skjedde det ingenting liksom. Kanskje bare jeg som er rar :D ?

Var vell heller jeg som feiget ut :p Angrer godt på at jeg ikke gikk for et kyss der..

Lenke til kommentar
Var vell heller jeg som feiget ut :p Angrer godt på at jeg ikke gikk for et kyss der..

det er mange som har mistet sjansen på noen som har vært interisert fordi de har feiget ut. jeg har gjort det haugevis av ganger selv så jeg er ikke noe bedre sånn sett selv. hvordan har hun stilt seg til å møte deg igjen?

Lenke til kommentar

Hva virket kjedelig?

Lite action virket det som. Da dere lå sammen, så skjedde det ingenting liksom. Kanskje bare jeg som er rar :D ?

Det var kanskje lite action ja.. Men en annen ting, forventer jenta et kyss første gang vi "Møtes" ordentlig alene? Vil hun ikke bli bedre kjent osv? Sånn at det skal vell ikke ha så mye å si?

Lenke til kommentar

Hva virket kjedelig?

Det var kanskje lite action ja.. Men en annen ting, forventer jenta et kyss første gang vi "Møtes" ordentlig alene? Vil hun ikke bli bedre kjent osv? Sånn at det skal vell ikke ha så mye å si?

Har ikke du allerede kysset henne da? Ser ikke helt problemet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_*

Har lyst til å be hun ut igjen, og vise mer hva jeg vil denne gangen, men er litt vanskelig siden hun bare svarer meg med et kort svar og et gjeipefjes, og tar ikke iniativ til noe mer. Venter hun på at jeg skal spørre om å finne på noe, eller gir hun rett og slett faen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...