DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bluss og fyrverkeri er ikke det samme. Bluss er artig og lager en syk stemning under feks innmarsj. I andre land er dette helt vanlig, mens i Norge er det faen meg noe "spennende" å gjøre. Sært. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bluss bør være lov under ordnede omstendigheter på felt hvor alle er inneforstått med at det er en fare for å svi av håret. Så lenge de som blusse veit hva de driver med, er det ikke det minste farlig. Jeg vil se flere slike bilder: PYROTECHNIK IST KEIN VERBRECHEN! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Så lenge de som blusse veit hva de driver med, er det ikke det minste farlig. Fikk brent flere hull i jakka mi pga en som fikk en idé å slukke sin midt i flammen og veivet med den. Smaaart. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Haha, bluss slokker ikke med mindre man putter det i en bøtte vann. Har observert en som var såpass idiot at han holdt blusset opp ned. Fikk seg litt brannsår på hånda da ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jepp. Litt håpløst å gjøre. Neste gang det evt blusses skal jeg ikke ha på jakken jeg bruker til vanlig i alle fall. Må kjøpe ny jakke nå ja. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article183203.ece :!: :!: :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Du slo meg der ja. Gratulerer TV2. For noen idioter. Du ser blussing da! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 HAHAHAHA "Du vet, ute på bygdene vettu. Der er det helt annen mentalitet". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Trondheim en bygd ja. Flinke de der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Haha, fail. :!: Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hahaha. Hvorfor kommenterer ikke Alsaker slik hele tiden. Da ville det faktisk vært litt underholdne å høre på Skikkelig "bogus" unnskyldning. "Tenker ikke over hav man sier før kampen". Hvordan tenker de i det sendingen begynner da? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Haha. Alsaker steg noen hakk opp hos meg nå. "Ultras dæm ødelegge fotbajn" Synd ikke Bohinen får rasismestempel på seg. Er folk som har fått det for mindre. edit: Ser db.no kjører neger-vinkelen ja. Synes det er flott at TV2 får smake sin egen medisin. Det eneste som mangler nå er at vi har det gående en ukes tid. Endret 18. oktober 2010 av Armageddon Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det beste var jo Eggen-parodien. "Leo Olsen, han er neger ikkesant" "Ja, han er mørk" "Han er mørk, æ si itj mer" Lenke til kommentar
stwa Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Haha. Alsaker steg noen hakk opp hos meg nå. "Ultras dæm ødelegge fotbajn" Fordi han mener ultras ødelegger fotballen? Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Haha, bluss slokker ikke med mindre man putter det i en bøtte vann. Bluss slukkes ikke ved å legge det i en bøtte med vann, det er nettopp det bluss er laget for (å tåle vann). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvordan slukker du bluss da, Danne91? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jo, man slukker bluss med vann. I f.eks. Østerrike har de nå plassert ut masse bøtter med vann og sand som de kan slukke blussene i. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Man har bøtter med sand ja, det er riktig Men bluss er jo laget for nødsituasjoner til havs, og til fjells forsåvidt, og da er det viktig at de tåler vann. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Haha. Alsaker steg noen hakk opp hos meg nå. "Ultras dæm ødelegge fotbajn" Fordi han mener ultras ødelegger fotballen? Har bruker jo tullestemme. Tviler på at han har noe imot Ultras siden han bare snakket positivt om dem utover i kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå