Maefteda Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Skitne triks? En reporter som møter opp og spør om man er interessert i Iversen? Andresen sier jo til og med at Iversen spiller i RBK så det vil han ikke spekulere i. Mer skittent av RBK å prøve å legge presset over på oss, ved å si at vi har alt å tape. Vi hadde som målsetning topp 4 som nesten er ferdiggjort, dere hadde som målsetning å vinne ligaen... Å være i gullkampen er bare en bonus for oss, det er dere som har alt å tape. Endret 2. oktober 2010 av Maefteda 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 KONTANT straffe av Lars Lafton! Herregud for en spiller Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) HAR DERE SETT EN SÅ SIKKER STRAFFE NOEN GANG!? Lars Lafton får liv inn i kampen i Bergen igjen. Hvor er du Drillo? Denne mannen skal på landslaget! Og det etter 4 min på banen! Endret 2. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Lars er konge han Utrolig hvordan Lafton kan snu kampen. Perlefrispark også. Rævva kamp, og det går aldri bra når både negersamen og en annen udugelig Olsen spiller samtidig. Er kun fordi Leo er så rævva at han flaksa til seg et mål med hodet. Han prøvde helt sikkert på noe annet. Han burde holdt seg oppe i Troms og løpt i lyngen. Obifuele er også latterlig dårlig. Endret 2. oktober 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Frode Olsen er faen meg udugelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Da vant vi serien da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Da vant vi serien da. Skål! Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke noen big surprise akkurat da Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Da vant vi serien da. Skål! Lætt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 NESTE år syns jeg Rosenborg skal ha ''spenning i ligaen'' som hovedfokus. Slik at gullet smaker ENDA bedre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sorry, men det greier vi helt fint selv. Dere er så alt for selvgode, synd dere ikke blir jekket litt ned. Oppfører dere som supporterene til Chelsea. Det kunne likesågodt vært dere som hadde vært redde for å glippe gullet akkurat nå, det er mye tilfeldigheter som spiller inn at kampen ikke ble annerledes idag. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Frode Olsen er faen meg udugelig. Hva har han sagt nå da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Sorry, men det greier vi helt fint selv. Dere er så alt for selvgode, synd dere ikke blir jekket litt ned. Oppfører dere som supporterene til Chelsea. Det kunne likesågodt vært dere som hadde vært redde for å glippe gullet akkurat nå, det er mye tilfeldigheter som spiller inn at kampen ikke ble annerledes idag. Neh, hadde nok vunnet serien selv med tap. 0 stress. Tviler sterkt på at Rbk hadde knekt sammen og tapt mot Hønefoss,Ålesund,Tromsø og Kongsvinger. Enga kommer ikke til å vinne alle sine kamper uannsett. Håper Tromsø tar sølv i år jeg. Endret 3. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan ikke Annan bare innrømme at han er homse, i stedet for å vise det fysisk? 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sorry, men det greier vi helt fint selv. Dere er så alt for selvgode, synd dere ikke blir jekket litt ned. Oppfører dere som supporterene til Chelsea. Det kunne likesågodt vært dere som hadde vært redde for å glippe gullet akkurat nå, det er mye tilfeldigheter som spiller inn at kampen ikke ble annerledes idag. Neh, hadde nok vunnet serien selv med tap. 0 stress. Tviler sterkt på at Rbk hadde knekt sammen og tapt mot Hønefoss,Ålesund,Tromsø og Kongsvinger. Enga kommer ikke til å vinne alle sine kamper uannsett. Håper Tromsø tar sølv i år jeg. En uavgjort hadde holdt hvis vi hadde slått dere her idag. Det hadde vært en god mulighet for dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Som om dere hadde vunnet resten... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg sier ikke det heller. Jeg har alltid vært tvilende til det. Jeg har sett på alt annet enn sølv som bonus, jeg har vært glad for sjansen vi har fått, og bare håpet på at det skulle gå veien, selv om jeg har tenkt at det blir for tøft, selv med seier over dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ekspertene hevder at det blir mer spennede neste sesong. Hørt det før men. Håper det stemmer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det ble jo mer spennende i år enn det det ble ifjor med Molde, det må du gå med på. Jeg er ikke sikker på at vi er i toppen igjen neste år. Vi trenger forsterkninger i alle fall. Vi bygger på noe stort, men nåer det viktig å sikre at ting fungerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) For en trønder smakte det mye bedre å vinne gullet foran molde, enn vif. Det morsome er jo at RBK vant serien da også, ved å slå Molde. Endret 3. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå