DJ_Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hva faen har du imot Glimt? De har i alle fall prestert noe i serien. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg snakket om konkurs jeg da... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hva faen har du imot Glimt? De har i alle fall prestert noe i serien. Lol, du er bra hårsår 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Glimt må holde seg oppe. Blir for dumt med bare to lag i Tippeligaen nord for Dovre. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Høres helt riktig ut Mindre reisevei til bortekammpene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg snakket om konkurs jeg da... Men du sa det rett etter det ganske så krasse innlegget om at enkelte lag ikke fortjener å spille i toppdivisjonen, så jeg tolket det dithen. Hva faen har du imot Glimt? De har i alle fall prestert noe i serien. Lol, du er bra hårsår La fort merke til at den ble litt krass, men jeg orket ikke redigere. Bor man i Bodø for øyeblikket er det artig å ha et fotballag i nærheten. Tippeligaen blir ikke det samme uten lag fra nord. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg vil helst ha en serie uten nord-norske lag. Økonomien min tillater ikke at jeg kan dra på bortekamper så langt borte. Helst burde alle lagene vært på Østlandet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Utrolig inkluderende post det der... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Helt seriøst ment var det ikke, men hadde vært deilig å ikke måtte bruke tusenlappen på reise. Endret 17. september 2010 av Olum Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg vil helst ha en serie uten nord-norske lag. Økonomien min tillater ikke at jeg kan dra på bortekamper så langt borte. Helst burde alle lagene vært på Østlandet. Det er det dummeste jeg har hørt, skal det liksom komme en "samisk" serie med alle lag nord for Trondheim? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg vil helst ha en serie uten nord-norske lag. Økonomien min tillater ikke at jeg kan dra på bortekamper så langt borte. Helst burde alle lagene vært på Østlandet. Det er det dummeste jeg har hørt, skal det liksom komme en "samisk" serie med alle lag nord for Trondheim? Slik som før 1972? Ja helst Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Helst burde vel alle lagene befinne seg i Stor Oslo Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det er vel ingen som holder en pistol til hodet ditt og tvinger deg med på bortekamper? Går jo an og ta fly og. Tar uansett en tur til Tromsø foran Hønefoss anyday. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Oppsummering av runden: RBK viser at de er overlegne, mens resten av Norge sørger over nok et mesterskap til trønderne. Odd knuser stabæk, mens Knutsen er slepphendt igjen, og Sandefjord sette rekord i antall kamper uten mål. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du glemte å nevne "også spiller Vålerenga den morsomste og mest tilskuervennlige fotballen. Norges mestscorende lag kommer til å bli farlige neste år". 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Lite kvarter til første semifinale i årets cup. Kamptråd: Follo - RBK Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Haha, så fett bilde: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Haha! Herlig laget, rett og slett! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Farlig harry, men dog noe morsomt Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Hansiater mot arabere. Vi vet alle hvor det ender.. Storklubben Vålerenga med lavere tilskuersnitt enn lilleputten Brann så langt denne sesongen. Touché..? Forøvrig, når jeg først er her - lo godt av det nye Enga-imaget. Familieklubben. Endret 24. september 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå