emeritus Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Lars Lafton-pisset var halv morsomt i starten. Nå begynner det å bli jævlig kjedelig å lese det samme pisset på hver side. Start heller en ny tråd hvor dere kan være så morsomme dere bare klarer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Haha, jeg må le av Fjotteklubben M***e... I går sa styrelederen at Jonevret hadde full tillit i styret. I dag har de innkalt til en hastepressekonferanse. Dette er så latterlig at jeg har ikke ord engang. Endret 30. august 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg er helt enig i at hele ballen skal være inne. Synes nå også at hele den ballen er helt inne, selv om jeg egentlig gir fullstendig faen. Støtter hverken RBK eller start. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Haha, jeg må le av Fjotteklubben M***e... I går sa styrelederen at Jonevret hadde full tillit i styret. I dag har de innkalt til en hastepressekonferanse. Dette er så latterlig at jeg har ikke ord engang. Synes det er teit selv, men artig at den møkkaklubben sliter. RYKKER NED! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Haha, jeg må le av Fjotteklubben M***e... I går sa styrelederen at Jonevret hadde full tillit i styret. I dag har de innkalt til en hastepressekonferanse. Dette er så latterlig at jeg har ikke ord engang. Synes det er teit selv, men artig at den møkkaklubben sliter. RYKKER NED! Rykke ned, rykke ned, rykke ned... Rykke ned, rykke ned, rykke neeeeeed, rykke ned, rykke ned, rykke ned! Rykke ned, RYKKE NED! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Haha, jeg må le av Fjotteklubben M***e... I går sa styrelederen at Jonevret hadde full tillit i styret. I dag har de innkalt til en hastepressekonferanse. Dette er så latterlig at jeg har ikke ord engang. Noen anelse om hva pressekonferansen er om? Og når er den? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 M***e vil ikke si hva den handler om, men den starter 11.30. Kanskje Magne Hoseth legger opp? ...Tror nok Jonevret får sparken. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jonevret får nesten sikkert fyken Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg håper Jonevret blir kasta på huet og ræva ut av klubben. Klysete fyr som ikke tåler kritikk eller kommentarer. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Røsler ny trener ifølge nettavisen Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er så bra at de snakket om akkurat dette på fotball extra i går. Alle vet jo at det å si at en trener har full støtte egentlig betyr "han får fyken i morra" Steinar Nilsen anyone? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Norske klubber i et nøtteskall. Sparker treneren som hadde suksess i fjor og ansetter en annen talentløs tippeligatrener. Endret 30. august 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 uansett håpløst korttenkt av Moldeledelsen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Korttenkhet er jo en klassiker innen fotballen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sølv og cupfinale året før betyr tydeligvis ingen ting hvis man ikke vinner på noen kamper. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ny trener betyr ikke nødvendigvis at de berger plassen (FFK i fjor). Så litt spenning er det da igjen i serien og. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Apropos FFK, så er Mattias Andersson klar for Odd. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Går Brann-Viking på TV2 Sport i kveld selvom den går på på TV2 Zebra? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nei, men den går på TV2 sumo. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 En anonym kilde har informert meg om at Manchester City gjorde et forsøk på å hente klassespissen Lars Lafton fra Hønefoss, som nylig er tilbake fra skade, og toppet det hele med å putte rett etter han kom inn sist kamp. Selv om Hønefoss aksepterte budet på 120 mill, så takket Laffe nei til en fet kontrakt med City. Ryktes at pølsene til Hønefoss-ledelsen er vanskelig å stikke fra. FOR EN KLUBBFØLELSE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå