Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg må le av Fjotteklubben M***e... I går sa styrelederen at Jonevret hadde full tillit i styret. I dag har de innkalt til en hastepressekonferanse. Dette er så latterlig at jeg har ikke ord engang.

Synes det er teit selv, men artig at den møkkaklubben sliter. RYKKER NED!

Lenke til kommentar

Haha, jeg må le av Fjotteklubben M***e... I går sa styrelederen at Jonevret hadde full tillit i styret. I dag har de innkalt til en hastepressekonferanse. Dette er så latterlig at jeg har ikke ord engang.

Synes det er teit selv, men artig at den møkkaklubben sliter. RYKKER NED!

Rykke ned, rykke ned, rykke ned... Rykke ned, rykke ned, rykke neeeeeed, rykke ned, rykke ned, rykke ned! Rykke ned, RYKKE NED! :new_woot:

Lenke til kommentar

Noen anelse om hva pressekonferansen er om? Og når er den?

Lenke til kommentar

En anonym kilde har informert meg om at Manchester City gjorde et forsøk på å hente klassespissen Lars Lafton fra Hønefoss, som nylig er tilbake fra skade, og toppet det hele med å putte rett etter han kom inn sist kamp.

Selv om Hønefoss aksepterte budet på 120 mill, så takket Laffe nei til en fet kontrakt med City. Ryktes at pølsene til Hønefoss-ledelsen er vanskelig å stikke fra.

FOR EN KLUBBFØLELSE :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...