Corlan Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er jo en god, eller ond, avhengig av hvordan du ser det, sirkel. Sportslige prestasjoner gir europa, som gir penger, som gir bedre sportslige prestasjoner, og mer penger osv. Rosenborg og begynte et sted. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Skal garantere deg at det ikke begynte med penger Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Skal garantere deg at det ikke begynte med penger Sant. De begynte jo som en kopi av verdens beste klubb! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Og du ser jo hvor vi er nå Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg er glad Start aldri kommer til å nå en CL-kvalikk. Dere har nesten mer ufyselig fans enn togstasjonen og VIF. @Bolaños Ja, for dere er ikke ufyselige vet jeg. Dere er bedre enn alle andre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Nettopp Jeg ønsker alle norske lag som kommer til en kvalikk, lykke til. Men Start kommer nok aldri dit. Endret 17. august 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Bra fokus på underskuddene der, men i motsetning til andre norske klubber så står det ganske bra til på Lerkendal, som ikke er avhengig av investorer for å klare seg. RBK har et eget selskap som investerer i eiendommer, som eier blandt annet Lerkendal Stadion. Så selv om laget går i underskudd så er det fortsatt masse å ta av innad i klubben. Og om ikke RBK hadde gjort det bra i utlandet ville norsk fotball vært på linje med svensk. Vi bør vel være glad at RBK hever seg over nivået i Norge, og ikke senker seg ned på det, selv om det kan være vanskelig å se som en supporter av et annet lag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det at fyren sier at vi ikke produserer talenter og stjeler andres er vel noe av det dummeste jeg har lest. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nå som Ranheim er på vei opp med bare trønderske talenter så dreper det nok det argumentet ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Liten kamptråd denne gangen: Kamptråd: Rosenborg - Molde Jeg orket ikke skrive Moldes del, så det hadde vært fint om en eller annen fra Molde hadde orket å skrive deres del. Inkl. en "se opp for" del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Eneste Molde skal ''se opp for'' er Ivers. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Se her ja! Lars Lafton er tilbake fra skade og hva skjer? Denne glimrende og notoriske målscoreren netter etter kun få minutter på banen. Denne spilleren er bare nødt til å komme på landslaget nå. Har på ett målpoeng på 30 minutter i år. Selv Moa greide ikke dette i Vålerenga. Carew kan bare drømme om det samme. Landsen neste! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 At Hønefoss skulle slå AAFK hadde jeg ikke trodd i min villeste fantasi engang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Latterlig. Jeg skal aldri gamble på noe i Tippeligaen igjen... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Lars Lafton 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Lars Lafton Makan til spiller!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Fy faen for en kamp av Andreas Lie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå