Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt at RBK rykker sånn ifra selv om vi spiller tre kamper i uka. Når hverken Enga eller Tromsø gjør jobben så ser jeg ikke helt hvem som skal stå i veien for oss. Personlig er jeg strålende fornøyd, men herregud så kjipt det er for resten av norsk fotball. Jaja, det blir ikke akkurat mangel på spenning i cupen og CL-kvalikken.

Lenke til kommentar

Rosenborg er rett og slett for stabile til at noen av jojo-laga kan klare å utfordre dem. Det kan egentlig ikke være så morsomt å være RBK-supporter. Man klarer ikke oppleve ordentlig glede ved suksess om man ikke har opplevd skikkelig motgang. Jeg tipper 50% av de som er på RBKs kamper er så unge at de ikke kan huske noe fra før streaken på 90-tallet.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ærlig talt ikke vår skyld at lagene bak elsker å gå på tap. I tillegg har jo vi vært jevnere enn vi noen gang har vært. Ett eneste tap på noe over 50 Tippeliga-kamper sier vel sitt, og det tapet forærte Øvrebø Start, uten at jeg går mer inn på det. Å være en vanlig RBK-supporter er sikkert helt greit. Det som Kjernen ofte "irriterer" seg over er de som kjøper billetter i Kjernen, men som enten sitter eller holder kjeft under kampene. Hvorfor gidde dette? Greit, billettene er billigere, men du blir jo bare kjeftet på og sett ned på.

Motgangen var vi jo "hatt". Dvs at vi bare vant en gang i løpet av 4 år. I tillegg havnet vi så langt nede at vi nesten ikke kom til Europa. For seiersvante trøndere er det hard kost. Det som irriterer meg er at det året vi failet og navnet på 7. plass, det året hadde vi flest tilskuere. Nå vinner vi, men har et snitt på 16.000. Hva er greia?

Lenke til kommentar

Nå er det vel ærlig talt ikke vår skyld at lagene bak elsker å gå på tap. I tillegg har jo vi vært jevnere enn vi noen gang har vært. Ett eneste tap på noe over 50 Tippeliga-kamper sier vel sitt, og det tapet forærte Øvrebø Start, uten at jeg går mer inn på det. Å være en vanlig RBK-supporter er sikkert helt greit. Det som Kjernen ofte "irriterer" seg over er de som kjøper billetter i Kjernen, men som enten sitter eller holder kjeft under kampene. Hvorfor gidde dette? Greit, billettene er billigere, men du blir jo bare kjeftet på og sett ned på.

Motgangen var vi jo "hatt". Dvs at vi bare vant en gang i løpet av 4 år. I tillegg havnet vi så langt nede at vi nesten ikke kom til Europa. For seiersvante trøndere er det hard kost. Det som irriterer meg er at det året vi failet og navnet på 7. plass, det året hadde vi flest tilskuere. Nå vinner vi, men har et snitt på 16.000. Hva er greia?

Har ikke helt forstått dette.

PR kampanjene til RBK har jo feilet, skjønner ikke hvorfor de ikke gjør mer ut av avtalene de har.

Det har jo nesten blitt en familiepark totalt sett, hører jo stadig mer barneskrik på stadion.

Greit at det er mye plass til familier, men syns RBK bør utvide horisonten litt når det gjelder reklame og kampdag.

Lenke til kommentar

Er ikke bare RBK som sliter med tilskuere. Dette er vel utviklingen hos de fleste lagene, både i Norge og Sverige. Grunnen er alle "drittkampene". RBK - Kongsvinger er ikke noe toppoppgjør akkurat. Den gjennomsnittlige tilskueren blir fort mett på fotball. Når billetten koster 230kr i tillegg så skjønner jeg godt at flere foretrekker å sitte i sofaen.

Lenke til kommentar

Hehe, synes det sier litt at dere kaller det motgang jeg. :!:

RBK er for suverene, ikke noe spennende å følge andre kamper enn Start sine lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...