ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Tror ingen klubber kan gi han et bra nok tilbud så lenge Åge Thoresen spytter penger inn i HBK. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kan du linke et intervju hvor han sier noe positivt om Start? Siterer meg selv fra Enga-tråden etter 3-2-seieren på Ullevaal i fjor jeg: Så hvor er poenget? *Lovte supporterne at han aldri ville spille for noen annen norsk klubb enn Start (dette var 1 mnd før han forlot oss). (Fredrik holdt dette løftet) *Doffen velger å fortlate Start til fordel for et lag supporterne har et heller betent forhold til, og som snøyt oss for gullet (sammen med Svein Oddvar) i 2005. *Etter Doffen blir konfrontert med sine brutte løfter etter avgjørelsen om å gå til enga, sier han det aldri blir aktuelt å kysse klubbemblemet og at han helst vil unngå å møte Start. Begge disse "løftene" er brutt. *Han har også før han gikk til enga hyllet klubben og klanen, og uttalt i media at han har alle klanen cdene og er fascinert av klubbens supportere. Det er poenget. Jeg har skrevet det før også, men du må tydeligvis ha det inn med teskje. Han uttalte også før nevnte kamp: "Jeg skal aldri tilbake til sørlandet før jeg har vært med på å knuse Start." Rart man blir hissig? We loved you so much, thats why we hate you so much. Han sa at han helst ikke ville spille mot Start, samt: "Jeg har vært Start-supporter helt siden jeg ble født, og har utrolig sterke følelser for klubben." Han sier så i samme intervju at han ville snakke med Andresen om å slippe å spille mot dere, men at det trolig ikke ville bli innvilget(er det rart?). Hæstad er profesjonell og så klart må man yte sitt beste. Det gjorde han, og etter en kamp med hets og sverting fra "Menigheden" scorte han uten å juble i etterkant. Strømstad, Hæstad og Johnsen ville alle vekk fra Start i 2006 Forskjellen på Hæstad og de andre er at Hæstad hadde konkrete gode tilbud å gå til, mens Strømstad ikke fikk det han ønsket med en gang. Start var i trøbbel økonomisk og med salget av Hæstad for 10 millioner(som Start var fornøyde med, ellers ville de ikke solgt) så dro han. Det hadde vært værre for begge parter om han hadde sagt nei og latt Start gå glipp av 10 millioner. Hvem vet, kanskje dere hadde endt opp som Lyn innen nå hvis han hadde gjort det. Hæstad var samtidig den største stjernen med mest framtid blant Start-spillerene anno 2005/2006 og jeg vil påstå at han har mest suksess for øyeblikket i tillegg. Han har etter dette fortsatt vært veldig glad i Start selv med all hetsen og banneordene fra supporterklubben med det passende navnet "Menigheden". Dette kommer fram senest i et untervju med Freddy på VIF-tv før mandagens kamp hvor han sier følgende om Hæstad: "Før disse kampene her blir vi ofte minnet på hans forhold til den klubben(Start), han er veldig glad i den, men han har fått så mye tyn derfra de siste årene og enda ikke slått dem" Sier ikke det deg at han har massevis av venner i og rundt Start og har et godt forhold til klubben, selv om han ønsker å spille mot dem og slå dem. Det er jo ofte slik som skjer blant kompiser fra forskjellige lag. Det er ingen tvil for meg at Hæstad fortsatt er veldig glad i klubben, som man også har sett ved tårene hans etter sølv og nedrykk med klubben. Det beste tilbudet han fikk da han garantert skulle bli solgt fra Start var fra Vålerenga, og som alltid skal det være hatklubben til ett og annet random Tippeliga-lag. Etter det jeg husker var Hæstad åpen rundt fascinasjonen for VIF selv da han var spiller i Start og dere fortsatt elsket han. På samme tid som han kom spilte en av hans beste venner i Grindheim hos oss, som også kan ha påvirket klubbvalget. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Maefteda, jeg håper virkelig ikke du prøver å få andre enn Enga-supportere til å like oss. Vi har alltid vært og vil alltid være hata av andre klubber. Jeg vil mye heller følge en klubb som blir hata, enn en klubb som alle gir faen i. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Finnes det noen klubber i Norge som ikke er "elsket og hatet", egentlig? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Finnes det noen klubber i Norge som ikke er "elsket og hatet", egentlig? Tror ikke det Til og med Alta er hatet... i Hammerfest Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nå for tida er det vel få som bryr seg noe særlig om Lyn Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg får hele tiden høre om "nye" klubber som hater Enga. Det virker som det går sport i å hate akkurat oss. Men sånn er det vel å ha mindreverdighetskomplekser når man kommer fra små drittsteder. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Verste med engasupportere er at de tror de bor i verdens navle, og at alle andre steder er bittesmå og lever i 1910. Noe dere vel godt beviste da dere slo til med "Bønda skjønner ingenting" og ristet med nøkler i London. :!: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Klanskaller har massevis av galgenhumor og selvironi, så da vi sang at de londonske bønda skjønner ingenting, var det nok med et snev at ironi. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Klanskaller er en trist rase Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Mange norske lag i Europa i år gitt. Håpløst.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Molde gjorde hvert fall en god innsats... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 ... mens Rekdal fremsto med coaching i verdensklasse. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Verste med engasupportere er at de tror de bor i verdens navle, og at alle andre steder er bittesmå og lever i 1910. Noe dere vel godt beviste da dere slo til med "Bønda skjønner ingenting" og ristet med nøkler i London. Det er mer enn litt humor i det når klanen gjør det der. De hadde vel sunget om bønder om de hadde spilt i new york til og med. Liker i grunn enga litt jeg. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvor ble det av coaching i verdensklasse? Nei takke meg til, Rekdal må være den mest oppskrytte treneren på lang tid. Aafk blir jo direkte slaktet av et lag selveste Arne Scheie knapt har hørt om. Molde derimot, gjorde en god innsats i går, men Stuttgart ble desverre litt for store. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Molde har seg selv å takke med tabber i forsvar, samt å bomme på åpent mål. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Molde gjorde hvertfall et forsøk. Det samme kan ikke sies om Stabæk og Aalesund som prioriterer en posisjon midt på tabellen i Norge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Tid for kamp i dag og den kan diskuteres her: Kamptråd: Sandefjord - Rosenborg Endret 7. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå