Armageddon Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Iversen har jo rutinen som enhver toppspiss i verden kan drømme om. Så lenge han holder formen er han god nok for mange engelske klubber. Premier League blir nok for tøft for Iversen, men tror han hadde passet inn i mange Championship-lag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nå skjedde jo uttaket før hat-tricket. Jeg har uansett ikke noe voldsomt behov for å se Ivers på landslagsnivå lenger. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Regner med Ruud er byttet ut med Ivers når kvalikken begynner, noe annet hadde forundret meg Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hadde det ikke vært for at Iversen var mer opptatt av Playstation og Grandiosa så hadde han nok vært i toppsjiktet. Når sant skal sies, så scoret Iversen de 3 målene etter at landslagstroppen ble tatt ut. Nå vet jeg ikke helt hvordan Iversen skulle ha fått en plass i den kommende kampen mot Frankrike heller, for Drillo er vel rimelig overbevist om at 4-5-1 er det eneste han vil spille. Synd at en spiller som MOA kan bli satt til side for noe slikt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Du har nok rett i det Men hvis Ivers drar til England igjen, så trenger Rosenborg en ny norsk eldre spiss av pur klasse. Da er jo Lars et alternativ :dribble: Bare etter å ha sett mål-raten hans i Hønefoss tør jeg ikke tenke på hvordan han ville gjort det i RBK, med bedre spillere i rundt seg. Det hadde blitt helt insane Det beistet av en spiller kunne jeg godt tenkt meg som erstatter for Iversen, eventuelt makker! Endret 3. august 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kjernekar og klassespiller. En spiller på landslagsnivå uten tvil. Merker det rykker litt nedentil når jeg bare hører og leser navnet. For å sitere en bruker på en annen spiller: En brilliant spiller, en stjernespiller! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Rent ferdighetsmessig tror jeg neppe Norge har sett en slik spiller, det er et under at han har fått gå ubemerket hen. Slik som tidligere nevnt har han et imponerende målpoeng snitt, en teknikk selv Maradona misunner, han er sterkere og hurtigere enn Carew samtidig som han er den klokeste fotballspilleren jeg tror vi noensinne har sett... på verdensbasis. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Slår man sammen mål og assists så var det vel også Lafton som sto igjen med flest målpoeng etter at Adeccoligaen var fedig i fjor høst. I tillegg er han veldig sikker fra straffemerket Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bare det viser hvilken klassespiller dette er! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Verdensklasse fra min egen hjemby, det er stort! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ja jeg hører speidere fra både Chelsea, Barcelona, Bayern Munchen og Manchester united har vært innom AKA Arena. Dessverre kan ingen av disse klubbene komme med kontrakter som friste L.Lafton noe særlig. Han har nemlig en kontrakt i Hønefoss som gjør at han spise så mye Leiv Vidar pølser han vil, noe han flittig tar i bruk, gjerne før og etter en kamp. Av og til i pausen også. I tillegg synes han pølsene i utlandet ikke er noe tess. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ute av mine innlegg denne, tydeligvis. Får få den dit igjen da, selv om Tippeligaen er noe herk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Heller VIF seriemester enn RBK? Totalt uenig. Unner ikke Osloklubben en dritt, tar heller ti gull til RBK enn ett gull til Enga. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hva er gærnt med oss? Har du fortsatt dårlige minner fra 2005? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hva er gærnt med oss? Har du fortsatt dårlige minner fra 2005? Alt er "gærnt" med dere. Glemmer selvsagt aldri at Svein Oddvar Moen gav dere seriegull (uten at jeg gidder ta den diskusjonen igjen, men det er ingen tvil om at han tok 3 poeng fra oss i kampen mot AaFK), men verst er Hæstad, håper ikke han vinner en dritt, og aldri viser seg i Startdrakt igjen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 VIF har nada å gjøre i Europa-cupene, noe RBK har. En av grunnene til at jeg unner trønderne seriegull mer enn noen andre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hva er gærnt med oss? Har du fortsatt dårlige minner fra 2005? Alt er "gærnt" med dere. Glemmer selvsagt aldri at Svein Oddvar Moen gav dere seriegull (uten at jeg gidder ta den diskusjonen igjen, men det er ingen tvil om at han tok 3 poeng fra oss i kampen mot AaFK), men verst er Hæstad, håper ikke han vinner en dritt, og aldri viser seg i Startdrakt igjen. Jeg er med på det med Svein Oddvar Moen, husker den kampen. Uansett er ikke det Vålerengas feil. Lyn klaget jo også på at en dommeravgjørelse ødela for dem, og jeg husker samtidig at dere fikk en feilaktig scoring mot Bodø/Glimt etter hands. Da kunne jeg like gjerne klandret Tom Henning Øvrebø for at dere kom så nære. Uansett, hva er det Hæstad har gjort feil? Han har bare snakket varmt om klubben etter at han dro. Kan ikke klage på at gutten har ambisjoner. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kan du linke et intervju hvor han sier noe positivt om Start? Siterer meg selv fra Enga-tråden etter 3-2-seieren på Ullevaal i fjor jeg: Så hvor er poenget? *Lovte supporterne at han aldri ville spille for noen annen norsk klubb enn Start (dette var 1 mnd før han forlot oss). (Fredrik holdt dette løftet) *Doffen velger å fortlate Start til fordel for et lag supporterne har et heller betent forhold til, og som snøyt oss for gullet (sammen med Svein Oddvar) i 2005. *Etter Doffen blir konfrontert med sine brutte løfter etter avgjørelsen om å gå til enga, sier han det aldri blir aktuelt å kysse klubbemblemet og at han helst vil unngå å møte Start. Begge disse "løftene" er brutt. *Han har også før han gikk til enga hyllet klubben og klanen, og uttalt i media at han har alle klanen cdene og er fascinert av klubbens supportere. Det er poenget. Jeg har skrevet det før også, men du må tydeligvis ha det inn med teskje. Han uttalte også før nevnte kamp: "Jeg skal aldri tilbake til sørlandet før jeg har vært med på å knuse Start." Rart man blir hissig? We loved you so much, thats why we hate you so much. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ja jeg hører speidere fra både Chelsea, Barcelona, Bayern Munchen og Manchester united har vært innom AKA Arena. Dessverre kan ingen av disse klubbene komme med kontrakter som friste L.Lafton noe særlig. Det er ingen tvil om dette at klubbene du nevner ikke har en kontrakt som kan nærme seg den han har med Hønefoss. Dessuten hadde ikke serien blitt noe artig hvis kan gikk til en klubb i utlandet. Han ville bøttet inn så mange mål at han hadde avgjort serien alene, med bind for øynene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå