Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahahahah, pissa på bønda så det renner fremdeles. Det er lenge siden jeg har vært så svett etter en kamp som i dag. Nå har vi scora 18 mål på de tre siste hjemme. Jeg regner med Sandefjord skjelver i buksa før de entrer vårt uinntagelige fort.

Lenke til kommentar

For en kamp. Hadde troa de første 20, så gikk det jaggu skeis. Som Alsaker nevnte kunne vi fort ledet 2/3-0 til pause, men det ville jaggu ikke Kenneth ha noe av.

Uansett ingen unnskyldning for å slippe inn 8 mål. Godt hele forsvaret blir byttet ut til neste kamp, og alle i den bakre fireren er klare igjen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Molde vant 8-1 mot Start i fjor og tok serieselv. Enga gjør det samme i år. Kan man allerede feire sølvmedaljen på Valle?

Remind me again, hvem vant i fjor(samt hvem kommer til å vinne i år?)

:cool:

Lenke til kommentar

Molde vant 8-1 mot Start i fjor og tok serieselv. Enga gjør det samme i år. Kan man allerede feire sølvmedaljen på Valle?

Remind me again, hvem vant i fjor(samt hvem kommer til å vinne i år?)

:cool:

Rosenborg vinner nok i år også, men det blir vel litt morsommere denne gangen om RBK får kamp til døra? Selv om jeg ikke er fan av noen av lagene, så hadde det i grunn vært morsomt med Vålerenga som seriemestere.

Lenke til kommentar

Snakker vi ironi angående Lars Lafton her eller? :p

Selv om han har vært god for Hønefoss i alle år og hadde flere fine frisparkmål i fjorårssesongen er han nok ikke landslagsmateriell. Er nok litt for treg til det.

Snaker du om? Lafton er helt drøy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...