Maynard James Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fyren er jo skadet. Har slitt med skader i hele år. Bare vent å se til høstsesongen nå. Skal ikke forundre meg om han scorer i hver kamp han spiller. Se intervjuet med han. Rimelig sikker vi får en deja-vu fra Nybergsund. Ny trener, nye sjanser. Heia Lars Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Supersub Sæternes utligner etter en keepertabbe. Morsomt at det egentlig var Haidar som skulle bli byttet inn, men Andresen ombestemte seg i siste sekund. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 KLASSE AV VIF! Rett og slett. Om Moa ikke er Norges beste spiss pdd, vet jeg ikke hva. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Snakker vi ironi angående Lars Lafton her eller? Selv om han har vært god for Hønefoss i alle år og hadde flere fine frisparkmål i fjorårssesongen er han nok ikke landslagsmateriell. Er nok litt for treg til det. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Dæven. Kombinasjon av elendig keeper/forsvar og godt angrepsspill blir det mange mål av gitt. Selv om Høie har gjort 14 tabber i denne kampen; er det trist å si det, men vålerenga ser fantastisk gode ut for tiden. Enda ett mål. Haha er det mulig Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kvaliteten på tippeligaen er rett og slett elendig.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Moa må starte mot Frankrike. Alt annet hadde vært dumt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Høie MÅ erstattes nå, jeg trodde jeg aldri ville si det men det MÅ han Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ahahahah, pissa på bønda så det renner fremdeles. Det er lenge siden jeg har vært så svett etter en kamp som i dag. Nå har vi scora 18 mål på de tre siste hjemme. Jeg regner med Sandefjord skjelver i buksa før de entrer vårt uinntagelige fort. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 For en kamp. Hadde troa de første 20, så gikk det jaggu skeis. Som Alsaker nevnte kunne vi fort ledet 2/3-0 til pause, men det ville jaggu ikke Kenneth ha noe av. Uansett ingen unnskyldning for å slippe inn 8 mål. Godt hele forsvaret blir byttet ut til neste kamp, og alle i den bakre fireren er klare igjen! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Molde vant 8-1 mot Start i fjor og tok serieselv. Enga gjør det samme i år. Kan man allerede feire sølvmedaljen på Valle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Molde vant 8-1 mot Start i fjor og tok serieselv. Enga gjør det samme i år. Kan man allerede feire sølvmedaljen på Valle? Remind me again, hvem vant i fjor(samt hvem kommer til å vinne i år?) Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Molde vant 8-1 mot Start i fjor og tok serieselv. Enga gjør det samme i år. Kan man allerede feire sølvmedaljen på Valle? Remind me again, hvem vant i fjor(samt hvem kommer til å vinne i år?) Rosenborg vinner nok i år også, men det blir vel litt morsommere denne gangen om RBK får kamp til døra? Selv om jeg ikke er fan av noen av lagene, så hadde det i grunn vært morsomt med Vålerenga som seriemestere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Snakker vi ironi angående Lars Lafton her eller? Selv om han har vært god for Hønefoss i alle år og hadde flere fine frisparkmål i fjorårssesongen er han nok ikke landslagsmateriell. Er nok litt for treg til det. Snaker du om? Lafton er helt drøy! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Haha Er fra Hønefoss så vet nok litt bedre om han er god nok eller ikke enn deg Men hvis du mener det er det bare hyggelig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er man fra Hønefoss er man innhabil. Med andre ord kan du ikke uttale deg ordentlig om det. Tid for kvalikk til Champions League i morgen. Kan Rosenborg gå videre til fjerde og siste kvalifiseringsrunde? Kamptråd: Rosenborg - AIK Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Du har nok rett i det Men hvis Ivers drar til England igjen, så trenger Rosenborg en ny norsk eldre spiss av pur klasse. Da er jo Lars et alternativ Endret 3. august 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sånne ting fungerer bare i Football Manager. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kan ikkje heilt sjå for meg at ein utenlandsk klubb ville kjøpe ein 33-årig norsk spiss som fortsatt ikkje er fast på landslaget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Drillo tok ikke Iversen ut fordi han mente at Iversen ikke var i form. Hat-trick er selvfølgelig alt for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå