Maynard James Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Gleder meg til vi får sett Lars Lafton tilbake som spiss hos Hønefoss. Makan til undervurdert spiller skal vi lete lenge etter. Notorisk målscorer av rang. Hadde han holdt seg skadefri ville jeg sett han sammen med Carew på Landslaget. Og slik formen til PvM er om dagen, kunne han ha servert han. Da kanskje vi kunne vunnet flere kamper Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det er jo ikke tvil at Lafton hadde fortjent en plass på landslaget. Jeg vil faktisk gå så langt å si at Lafton burde ta Carews plass på landsen og jeg da. Han scorer jo oftere enn Carew når han ikke er skadet. Er jo tross alt kun målpoeng som gjelder for en fotballspiller her i verden. PVM som assistlegger til Lafton hadde virkelig vært noe ja! Drømmeduo Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Mål-raten og Assistraten (altså målpoeng) er ikke carew's sterke side desverre. Der er dog Laffe(Lafton) helt ekstremt. Helt siden 2005 har Lafton bøttet inn med mål, og står med pene 85 mål på 135 kamper for Hønefoss. Noe som tilsvarer 1 mål annenhver kamp. Imponerende spørr du meg. Hønefoss er jo i flyten nå, så når Lafton snart kommer tilbake fra skade, så vil de nok putte enda flere mål. Dette blir spennende! Endret 2. august 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fullstendig enig, det er et under at Norges klart beste spiss ikke ble tatt ut av Drillo nå. Styrken, klokskapen og avslutningene, mannen har spissferdigheter som få. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Han har faktisk større mål-rate en PvM!!! Det sier sitt om hvor god han er! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Ja, med to seire på rad mot gode lag som Lillestrøm og Odd er det helt klart at de er i en kjempeflyt. Og når Lafton kommer tilbake snakker vi angrepsrekke det virkelig lukter svidd av. Lafton har jo til og med bedre målpoeng-rating enn Norges beste spiller, Petter Vågan Moen. Bare å ta av seg hatten for Lafton. Makan til spiller. Landslaget med en gang han kommer tilbake fra skade! Underskriftskampanse SKAL lages! Endret 2. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har ikke denne fantastiske spilleren en bror som spiller stopper? Drillo har jo altid hatt sansen for brødre/søskenbarn/mor/far osv. Da tenker jeg altså på Flo guttene. Dette har jo brakt mye sukssess før. Tenk om det skjer igjen! Go Drillo! Pick Laffe(Lafton)! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ingen tvil at søskenkjærligheten virkelig kan bedre motivasjonen for hele landslaget. Tar vi med hele Flo-familien som du har nevnt her har vi et landslag på størrelse med India. Ikke dårlig bare det. Og når begge Lafton-brødrene er så like kan de jo bytte posisjon litt og. Tenk deg for en fantastisk utmanøvrering det ville vært av de andre lagene. De ville rett og slett ikke skjønt noe. Nei, Lafton-brødrene på landsen. Helst Laffe pga hans enorme målpoengs-rating! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det er større sjanser for at Frank Strandli skal gjøre comeback på det norske landslaget, enn at Frode Lafton skal skyte Norge til himmels. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Her har vi mannen! Utseende kan skremme hvilket som helst forsvar, en av hans bedre egenskaper dette. Edit: Vi snakker om Lars! ikke Frode Endret 2. august 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Stor forskjell på Lars Lafton og Frode ja. L. Lafton er jo virkelig en skjønnhet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Lars Lafton er helt klart Norges beste spiss! Har jo til eg med greid å score på Alta IF, og alle andre Adeccoligalag! Og that is some kind of amazing! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da er det ikke bare oss som mener Laffe er undervurdert DJ. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Lars Lafton er et beist av en spiller. Monsteret fra Jevnaker sa nei til en fet lønnsjekk fra Haugesund for å spille for Hønefoss videre. Rent ferdighetsmessig tror jeg neppe Norge har sett en slik spiller, det er et under at han har fått gå ubemerket hen. Slik som tidligere nevnt har han et imponerende målpoeng snitt, en teknikk selv Maradona misunner, han er sterkere og hurtigere enn Carew samtidig som han er den klokeste fotballspilleren jeg tror vi noensinne har sett... på verdensbasis. Her har vi et intervju med superstjernen selv: I tillegg til å besitte disse ekstremferdighetene er han jordnær slik som sett i videoen over og ydmyk i forhold til egne evner. Et klinisk straffespark av Laffe: Endret 2. august 2010 av Jørgen 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Rett og slett et imponerende innlegg, Jørgen. Er så enig, så enig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) 24 mål på 24 kamper for Nybergsund. Det er en SYK målrate det... Fantastisk innlegg Jørgen. + for den. Endret 2. august 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 pølsebyen har virkelig produsert noen giganter av noen spillere Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 De er faktisk søskenbarn, selv trodde jeg de var brødre Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Han spiller jo ikke a-lagsfotball for Hønefoss engang. Hvorfor vil dere ha han på landslaget? Han er jo 30 år allerede. Litt sent å begynne satsingen nå. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 For en herlig scoring av Owello! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå