DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er da klart, men flere synger der i alle fall. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Alle er bedritne, men gudskjelov er ikke alle så ræva hver gang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Nei, de har forskjellige grader av ræva har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Deilig seier. For en gangs skyld er det vi som har dommeren med oss. Kunne tatt med oss en del poeng før i år om vi hadde hatt medgang da også. Men det var vi som hadde flest sjanser, i det minste skudd. Det første gule kortet til Eriksen var oransje. Di Vita Jensen er jævlig dårlig. Brant jo tre store. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hadde vært trist om dere ikke hatt flest skudd når dere var to mann mer på banen Han som brant de skuddene på klar goal var ganske bedriten ja. Angan derimot spilte en god kamp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Du synes han ikke er så ille? Ken Henry Johnsen er Tippeligaens dårligste dommer. Han blåser alt for mye, og stopper alt av spill. Fælt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hva kan man forvente av en som heter Ken Henry? 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Siden han gjør det til LSK supporterene så klarer jeg ikke bry meg så veldig mye. Men syns ikke sånt hører hjemme i fotballen. Håper han får straff for det, skulle vel egentlig vært gult der og da? Mener at det er en regel som skal forhindre feiring foran det andre lagets supportere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Kun for å få dere til å holde kjeft, så jeg er enig med Obiufule. Han burde ikke gjøre det, og han har også fått tilsnakk av klubbledelsen i Hønefoss så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Herlig provoserende Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Deilig, når de små kvitrefugla tidvis oppførte seg som idioter. Ødela blant annet noen rekalmeskilt og de kastet et blus ut på kunstgresset noen min. etter kampen var over. Leste nå at de også kastet snus og stein mot både ballgutter og Solvoll Endret 27. juli 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Kanarifuglene er vel verst i klassen når det kommer til supportere. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Kanarifuglene er vel best i klassen når det kommer til supportere. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Kommer vel an på om man ser på visuelt eller vokalt det? Selv foretrekker jeg den engelske supporterkulturen, men Kanarifansen er absolutt blant de beste i landet. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Selv foretrekker jeg den engelske supporterkulturen Hvorfor gjør du det? Jeg vet at hvert fall Klanen har fått mye oppmerksomhet når de har vært i England. Dette fordi det er mye synging selv når det går mot nederlag og mye lyd fra få mennesker. Mener at det gjeller flere av de norske supporterklubbene. De/vi har også fått skryt i div supporter/tifo blader blant annet i Italia og Tyskland om jeg ikke husker feil. Endret 27. juli 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Fordi jeg liker bedre armene i kors, og synging av full hals gjennom hele kampen, enn hopping, flagging, røyk og you name it. For all del, liker den italienske også, men den engelske er et lite hakk foran for min del Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Hopping og flagg osv er bare gøy! Endret 27. juli 2010 av datating Fjernet personangrep Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Er vel det som er problemet til den gjennomsnittlige briten også vil jeg tro De får jo heller ikke lov til å stå å se på kampene i England heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå