Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig seier. For en gangs skyld er det vi som har dommeren med oss. Kunne tatt med oss en del poeng før i år om vi hadde hatt medgang da også. Men det var vi som hadde flest sjanser, i det minste skudd. Det første gule kortet til Eriksen var oransje. Di Vita Jensen er jævlig dårlig. Brant jo tre store.

Lenke til kommentar

Siden han gjør det til LSK supporterene så klarer jeg ikke bry meg så veldig mye.

Men syns ikke sånt hører hjemme i fotballen. Håper han får straff for det, skulle vel egentlig vært gult der og da? Mener at det er en regel som skal forhindre feiring foran det andre lagets supportere.

Lenke til kommentar

Deilig, når de små kvitrefugla tidvis oppførte seg som idioter. Ødela blant annet noen rekalmeskilt og de kastet et blus ut på kunstgresset noen min. etter kampen var over.

Leste nå at de også kastet snus og stein mot både ballgutter og Solvoll

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Selv foretrekker jeg den engelske supporterkulturen

Hvorfor gjør du det?

Jeg vet at hvert fall Klanen har fått mye oppmerksomhet når de har vært i England. Dette fordi det er mye synging selv når det går mot nederlag og mye lyd fra få mennesker.

Mener at det gjeller flere av de norske supporterklubbene.

De/vi har også fått skryt i div supporter/tifo blader blant annet i Italia og Tyskland om jeg ikke husker feil.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...