emeritus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hadde vært trist om ikke kjernen dominerte Stabæk support (eller hva de nå enn heter?). De er ikke akkurat kjent for mye liv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 De lagde greit liv i dag. Problemet med Kjernen sørpå er at ikke en jævla person synger. De bare sitter der. Makan. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det skal ikke akkurat mye til å synge ut Stabæk Support inne i gymsalen. Selv om de tror de er ganske gærne, er de fremdeles pappadalter som ikke har mørk nok stemme til å danne et ordentlig mannskor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det eneste de skal ha er at de stod og sang fortsatt en halvtime etter slutt i går, selv etter tap. Haha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Haha. Hvor ofte ser du det er lagt til 7 min etter 1. omgang? :!: Og Hønefoss!! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Fantastisk godt gjort av dommeren. Først får vi ikke den klareste straffa i hele historien, deretter dømmer han faen meg hands og straffe og utvisning når ballen ikke er nær hånda engang. HVORDAN FAEN SKAL MAN KUNNE SPILLE FOTBALL MED SÅNNE DOMMERE? Ja til videodømming. Og ikke la den største drittdommeren i Norge (dårligere enn Edvartsen for faen) dømme på toppnivå. Høres kanskje litt sutrete ut å klage på dommeren, men denne gangen har jeg faktisk mer enn grunn nok. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Helt greit for min del. :!: Ja, han suger så langt i kampen. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Akkurat nå er jeg jævlig glad det er mandagskamp... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Så det ikke ødela helgen? Endret 26. juli 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) For en herlig runde. EDIT: Han der Lennart Steffensen på Hønefoss blir visst ikke intervjuet så ofte. Virket temmelig nervøs der han stod og skalv med stemmen. :!: Endret 26. juli 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 I tillegg slapp jeg å bruke 2-300 kroner på å dra dit og. Tragisk fotballkamp.. LSK skal jobbe hardt nå for å ikke havne i nedrykkssumpa i år igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Dere kan gjerne komme helt nederst. EDIT: Når jeg ser på straffen til Hønefoss med den handsen der så skjønner jeg faktisk at dommeren dømmer straffe. I sakte film er det lett å se at det ikke er hands, men i normalt tempo er det vanskelig å se at den faktisk treffer brystet. For all del en feil, men vanskelig å se når det går så raskt. Endret 26. juli 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Joda, det er vanskelig å se. Men man dømmer da ikke straffe + utvisning uten å se situasjonen. Og når han i tillegg presterer å la fløyta bli oppe i rasshølet i stedenfor i munnen når Nosa blir felt så burde han virkelig finne seg en ny jobb. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Slapp nå av da. Det jeg mener er at det ser fryktelig ut som hands når den treffer hånden så jeg skjønner at han blåste. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Vanskelig å slappe av når Ken Henry's prestasjon får Edvartsen til å se ut som dommernes Messi. Endret 26. juli 2010 av krs1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Slapp nå av. Stikk og døm selv hvis han er så ille. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Du synes han ikke er så ille? Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 For min del blir det bare enda bedre når LSK taper pga dommerfeil. Ang. SS vs. Kjernen i går, så var SS best, uten tvil. Flere tilstede på bortefeltet enn hos SS, men færre syngende og de som sang, sang lavt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Du synes han ikke er så ille? Alle er dårlig, så jeg forventer sjelden all verdens dommerprestasjon. I går var f.eks. assistentdommeren på Kjernen-siden av stadion elendig. Ang. SS vs. Kjernen i går, så var SS best, uten tvil. Flere tilstede på bortefeltet enn hos SS, men færre syngende og de som sang, sang lavt. Det er jo problemet med Kjernen sørpå. Kun noen få som synger. Tror om vi hadde stått litt lengre opp hadde det vært bedre, men sånn er det. Artigst å stå nede uansett. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Problemet med at folk ikke synger eksisterer ikke bare i sør, men også på ØØ. Ang. plasseringen så ble det slik pga tromma da det er bedre plass nederst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå