Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk godt gjort av dommeren. Først får vi ikke den klareste straffa i hele historien, deretter dømmer han faen meg hands og straffe og utvisning når ballen ikke er nær hånda engang.

HVORDAN FAEN SKAL MAN KUNNE SPILLE FOTBALL MED SÅNNE DOMMERE?

Ja til videodømming. Og ikke la den største drittdommeren i Norge (dårligere enn Edvartsen for faen) dømme på toppnivå.

Høres kanskje litt sutrete ut å klage på dommeren, men denne gangen har jeg faktisk mer enn grunn nok.

Lenke til kommentar

Dere kan gjerne komme helt nederst. :tease:

EDIT: Når jeg ser på straffen til Hønefoss med den handsen der så skjønner jeg faktisk at dommeren dømmer straffe. I sakte film er det lett å se at det ikke er hands, men i normalt tempo er det vanskelig å se at den faktisk treffer brystet. For all del en feil, men vanskelig å se når det går så raskt.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Joda, det er vanskelig å se. Men man dømmer da ikke straffe + utvisning uten å se situasjonen. Og når han i tillegg presterer å la fløyta bli oppe i rasshølet i stedenfor i munnen når Nosa blir felt så burde han virkelig finne seg en ny jobb.

Lenke til kommentar

Du synes han ikke er så ille?

Alle er dårlig, så jeg forventer sjelden all verdens dommerprestasjon. I går var f.eks. assistentdommeren på Kjernen-siden av stadion elendig.

Ang. SS vs. Kjernen i går, så var SS best, uten tvil. Flere tilstede på bortefeltet enn hos SS, men færre syngende og de som sang, sang lavt.

Det er jo problemet med Kjernen sørpå. Kun noen få som synger. Tror om vi hadde stått litt lengre opp hadde det vært bedre, men sånn er det. Artigst å stå nede uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...