Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men da kommer jo spørsmålet om Singh skal gjøre det han selv ønsker eller det som vil tjene VIF økonomisk sett. Vil tro at pendlig mellom India og Norge kan bli ganske slitsomt i lengden, ikke et selvfølge at dette er noe Singh vil utsette seg selv for.

Neida, det er selvfølgelig et issue. Jeg tror dog at han fort kunne tenkt seg det (ut i fra intervjuer jeg har sett med han). Det virker som om han har et såpass tett forhold til sine røtter, så hvis han ikke blir kalt opp (noe jeg ikke tror Drillo vil) så kan India bli en mulig løsning.

Lenke til kommentar

Hva faen feiler det folka på NRK, og spesielt homsen på indre bane? I pausen spør han om Haugesund er fornøyd med uavgjort og om de vil spille safe i andre omgang, og det er ikke vanskelig å se at Haugesund-fyren blir irritert. 70 minutter, Pelu ut, og fyren spør om det samme IGJEN og fyren fra Haugesund sier igjen at det ikke er tilfellet. NRK spør om det fortsatt handler om å vinne, og fyren svarer "Ja, er det ikke alltid det det handler om da?". Irriterer meg at NRK tydeligvis ikke tror på opprykkslagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...