glorykrogs Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) hei, noen som kan anbefale leverandør av sesongkort på nett? hvem er best på dette? vg, tv2 eller er det noen andre? Endret 12. mars 2010 av glorykrogs Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Haha Er vel 40 år +/- til neste gang gitt. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Men da kommer jo spørsmålet om Singh skal gjøre det han selv ønsker eller det som vil tjene VIF økonomisk sett. Vil tro at pendlig mellom India og Norge kan bli ganske slitsomt i lengden, ikke et selvfølge at dette er noe Singh vil utsette seg selv for. Neida, det er selvfølgelig et issue. Jeg tror dog at han fort kunne tenkt seg det (ut i fra intervjuer jeg har sett med han). Det virker som om han har et såpass tett forhold til sine røtter, så hvis han ikke blir kalt opp (noe jeg ikke tror Drillo vil) så kan India bli en mulig løsning. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ahh! Herlig med seriestart i morgen!! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jessssss nå er tippeligaen i gang om 5 minutter, endelig litt skikkelig fotball Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Må ha denne i "Mine innlegg" Gøy med norsk fotball også, ikkje bare PL Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Haha. Jeg hadde glemt hvor råttent TL egentlig er. Gud bedre. Haugesund? Hva faen? Tilbake til 14 lag ASAP! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 De spiller faen meg på en åker. Det er Kollen-helg... Way to go, NFF! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Brann får kjørt seg hjemme mot Haugesund. Huseklepp har ikke vist sin beste side enda (med unntak av et herlig innlegg han hadde). Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Blir ikke sjokkert om det blir uavgjort nei. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hva faen feiler det folka på NRK, og spesielt homsen på indre bane? I pausen spør han om Haugesund er fornøyd med uavgjort og om de vil spille safe i andre omgang, og det er ikke vanskelig å se at Haugesund-fyren blir irritert. 70 minutter, Pelu ut, og fyren spør om det samme IGJEN og fyren fra Haugesund sier igjen at det ikke er tilfellet. NRK spør om det fortsatt handler om å vinne, og fyren svarer "Ja, er det ikke alltid det det handler om da?". Irriterer meg at NRK tydeligvis ikke tror på opprykkslagene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Altfor tidlig seriestart, spør du meg. Se hvor elendig baneforholdene er. Tviler også på at det er mange som tar turen, er vinter pluss at det er Kollen-helg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er ikke noe vits å følge med på Tippeligaen når verken Lyn eller Bodø Glimt er med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Kjedelig førstekamp. 0-0 er ikke drømmeresultatet i sesongens første kamp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Kjedelig førstekamp. 0-0 er ikke drømmeresultatet i sesongens første kamp. Er ikke det en vane at første runde har veldig lite mål. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det får være så... Utrolig kjedelig kamp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Så klart det blir mindre scoringer når gresset ikke ser ut som gress, enn det blir midt på sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå