Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg setter nok Barcelona-kampen høyere enn Start-kampen selv om førstnevnte bare er en privatkamp.

Nei er vel ikke noe særlig stress for dere, men for oss som hadde planlagt ei helg i Oslo blir det verre... :(

VIF-kampen borte i fjor er en av de gøyeste kampene jeg har vært på noensinne, skulle ønske det kunne gjenta seg i år :p

Lenke til kommentar

Espen Hoff kom i dag vandrende inn i isbaren med sin sørlandske kjæreste. Han sa han trivdes veldig godt her nede og mente det var hyggelig her, men kunne ikke si noe om en overgang til Start. Jeg ønsket han hjertelig velkommen, og han takket. Får satse på det blir en deal! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, bra Lyn.

Vi spiller forresten treningskamp mot FCK på Sør Arena om 20 minutter. I mangel på spisser er Vindbjart-storscorer Øyvind Gausdal hentet inn, og skal starte kampen. Start har fulgt han lenge, så det blir moro! Jeg ser de VFK-kampene jeg kan, og han er utrolig god. Scoret hattrick mot Vard på fredag. Tror ikke han hadde gjort seg bort i Tippeligaen, men å kaste han inn mot FCK er kanskje litt voldsomt.

Lenke til kommentar

Lekestue i andre omgang. BitteLillestrøm var ikke i nærheten etter at de misbrukte vår dårlige første omgang.

Ingenting smaker så godt som å slå vaklende fugler og sure romerrikinger. Deilig å se Søgård slik vi kjenner han. Sur og lei.

Lenke til kommentar

Ikke bare bomma han på straffe igjen, men han spiller så initiativløst, virker som han bare vil bort og er drittlei hele klubben. Vi ser en helt annen Bolanos i år. I fjor var han steingod både fremover og bakover, i år gidder han jo ikke løpe tilbake i det hele tatt, og får til bittelite. Synd vi ikke har noen bedre å sette inn der, backup Morten Hæstad er Tippeligaens dårligste spiller. Satser på det blir andre boller 1. august, at vi ser Espen Hoff i gult og svart da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...