Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig kamp fra begge lag, men møkk at vi ikke klarer å putte på slutten. Dommeren var tydeligvis høy på mye rart, snakk om å favorisere siddisene gjennom hele kampen. Alle situasjoner gikk jo deres vei.

Forbaska siddiser. Skader Fevang klarer de også, seff. Med han hadde vi tatt dem lett i 2. omgangen. Drittlag.

Jaja, får gjøre som i fjor og skape CL-stemning i Stavanger og hente med alle tre poengene hjem derfra.

Lenke til kommentar

NRK har vel tilgode å produsere en interessant kamp i år? Og enda værre blir det med Scheie og mannen med klesklype på nesa aka. Karl Petter Løken i boksen.

Jeg har ingen problem med å høre på Scheie som kommentator, når alternativet er Alsaker.

Verre kan det ikke bli :)

Lenke til kommentar

Dommeren var tydeligvis høy på mye rart, snakk om å favorisere siddisene gjennom hele kampen. Alle situasjoner gikk jo deres vei.

SÅ vi samme kamp?

Ikke godt å si, vært mange privatlandskamper. Men dette var mitt og alle mine medsupporteres syn på kampen. Skal dog nevnes at vi muligens ikke er helt nøytrale, men ingen tvil om at Viking fikk mange billige frispark, og vi ble snytt for flere på slutten. Den mest åpenbare av de åpenbare var da Hunter ble obstruert av en blå og ikke fikk frispark. Helt vanvittig utrolig.

Lurer igrunn på hvem som dømte? Kan ikke huske å ha sett han før, så ut som om han var 16 år...

Lenke til kommentar

Dommeren var tydeligvis høy på mye rart, snakk om å favorisere siddisene gjennom hele kampen. Alle situasjoner gikk jo deres vei.

SÅ vi samme kamp?

Ikke godt å si, vært mange privatlandskamper. Men dette var mitt og alle mine medsupporteres syn på kampen. Skal dog nevnes at vi muligens ikke er helt nøytrale, men ingen tvil om at Viking fikk mange billige frispark, og vi ble snytt for flere på slutten. Den mest åpenbare av de åpenbare var da Hunter ble obstruert av en blå og ikke fikk frispark. Helt vanvittig utrolig.

Lurer igrunn på hvem som dømte? Kan ikke huske å ha sett han før, så ut som om han var 16 år...

Jeg synes hvertfall at de var omvendt, men er selvfølgelig ikke nøytral jeg heller :p Tom Harald Hagen har aldri dømt en god kamp når jeg har sett han ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...