DJ_Dark Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Enorm filming av TV2 i studio der. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Slutt for Hamren i dag ja, blir moro å se hvordan det blir med Eggen. Må jo også nevne at Start er det eneste laget som har slått RBK i serien under Hamren. Liten fjær i hatten Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Start må nok desverre dele den æren med Bodø-Glimt, LSK, Stabæk og Ham-Kam(!). Hamren tok jo over i juni 2008. Men ikke dårlig record uansett. Hadde det ikke vært for Start og Stabæk så hadde det vært Mourinho-tendenser over den statistikken. Endret 25. mai 2010 av Armageddon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Herregud. For en gangs skyld håpet jeg at LSK skulle vinne, og hva skjer med dem? Ligger under 0-2 etter 40 minutter. Tullinger... Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Slutt for Hamren i dag ja, blir moro å se hvordan det blir med Eggen. Må jo også nevne at Start er det eneste laget som har slått RBK i serien under Hamren. Liten fjær i hatten Det der hjelper ingenting. Start rykker ned. Lett å suge på den "karamellen" der ja. Start vant fordi Rosenborg allerede hadde vunnet ligagullet, og da hadde de ingenting å spille for. Skal også nevnes at det var mot spillets gang og flaks med straffe på slutten. Endret 25. mai 2010 av Simenrf Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Tarik er en av få (kanskje den eneste) spilleren på LSK jeg faktisk har sansen for. Greit at han scorte. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det der hjelper ingenting. Start rykker ned. Hvem er du egentlig? Troll? :!: Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det der hjelper ingenting. Start rykker ned. Hvem er du egentlig? Troll? :!: En realistisk og redd supporter. Jeg begynner å få flashback fra 2007-sesongen. Startet fantastisk, også begynte det bare å dale nedover, akkurat som nå. Konkurs og nedrykk er min spådom Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Start rykker ikke ned, Simenrf. Slapp av! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det der hjelper ingenting. Start rykker ned. Hvem er du egentlig? Troll? En realistisk og redd supporter. Jeg begynner å få flashback fra 2007-sesongen. Startet fantastisk, også begynte det bare å dale nedover, akkurat som nå. Konkurs og nedrykk er min spådom Knut Tørum og Stig Inge Bjørnebye er som du sammenligner en kattunge med en løve, Tørum fikser biffen lett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 ENDELIG en dommer som dømmer straffe for holding. Sandmoen for president! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Helt riktig med ny straffe og. Og Start rykker ikke ned. Herregud. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 En realistisk og redd supporter. En supporter har i alle fall litt troa på laget sitt, og tror ikke man rykker ned etter en slik vårsesong... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ikke nødvendigvis. Bare se på hele Bergen by, de har ikke trua, men kaller seg fortsatt supportere Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ikke nødvendigvis. Bare se på hele Bergen by, de har ikke trua, men kaller seg fortsatt supportere Har vel ytret mine meninger om dem selv tidligere, tror ikke vi skal bringe den diskusjonen frem igjen... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Godt eksempel på Starts gode økonomi for tiden, kompis som jobber i IK Start fikk i dag sin egen jobb-scooter. Har ikke råd til bil, så da ble det jobbscooter :!: Ellers har vi en slovensk stopper på prøvespill, høy og rask fyr. Imponerte på trening i dag, så han virker lovende. Tviler dog på han kan erstatte Goodson, vanskelig å få spillere av det kaliberet til Norge. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 En realistisk og redd supporter. En supporter har i alle fall litt troa på laget sitt, og tror ikke man rykker ned etter en slik vårsesong... Gammelt innlegg, men samme faen... Man kan da vel være supporter selv om man har mistet troa. Så lenge man støtter laget uansett, vil jeg kalle dem supportere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå