Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Start må nok desverre dele den æren med Bodø-Glimt, LSK, Stabæk og Ham-Kam(!). Hamren tok jo over i juni 2008. Men ikke dårlig record uansett. Hadde det ikke vært for Start og Stabæk så hadde det vært Mourinho-tendenser over den statistikken.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Slutt for Hamren i dag ja, blir moro å se hvordan det blir med Eggen.

Må jo også nevne at Start er det eneste laget som har slått RBK i serien under Hamren. Liten fjær i hatten :fun:

Det der hjelper ingenting. Start rykker ned.

Lett å suge på den "karamellen" der ja. Start vant fordi Rosenborg allerede hadde vunnet ligagullet, og da hadde de ingenting å spille for. Skal også nevnes at det var mot spillets gang og flaks med straffe på slutten.

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar

Hvem er du egentlig? Troll? :!:

En realistisk og redd supporter. Jeg begynner å få flashback fra 2007-sesongen. Startet fantastisk, også begynte det bare å dale nedover, akkurat som nå. Konkurs og nedrykk er min spådom

Lenke til kommentar

Hvem er du egentlig? Troll? laugh.gif

En realistisk og redd supporter. Jeg begynner å få flashback fra 2007-sesongen. Startet fantastisk, også begynte det bare å dale nedover, akkurat som nå. Konkurs og nedrykk er min spådom

Knut Tørum og Stig Inge Bjørnebye er som du sammenligner en kattunge med en løve, Tørum fikser biffen lett

Lenke til kommentar

Godt eksempel på Starts gode økonomi for tiden, kompis som jobber i IK Start fikk i dag sin egen jobb-scooter. Har ikke råd til bil, så da ble det jobbscooter :!:

Ellers har vi en slovensk stopper på prøvespill, høy og rask fyr. Imponerte på trening i dag, så han virker lovende. Tviler dog på han kan erstatte Goodson, vanskelig å få spillere av det kaliberet til Norge.

Lenke til kommentar

En realistisk og redd supporter.

En supporter har i alle fall litt troa på laget sitt, og tror ikke man rykker ned etter en slik vårsesong...

Gammelt innlegg, men samme faen...

Man kan da vel være supporter selv om man har mistet troa. Så lenge man støtter laget uansett, vil jeg kalle dem supportere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...