Kjetil.. Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det e TIL som e best uten tvil! De spilte bra, men vil ikke si at de hadde spillet. Men vi si de vant fortjent. Synd vi er så lite effektive. Hehe PatSharpX "Det e TIL som e best uten tvil!" er en del av TIL sangen ^^, Synes kampen var jevn egentlig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Om vi ikke får med poeng i dag er jeg redd det kan bli tungt opp til Tromsø. Ikke bedre at vi er under 1-0 og en mann mindre. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Aldri sett noen som fortjener kort mer enn det Demidov gjorde, han var for sein igjen og igjen og igjen. Faen da.... Endret 24. mai 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det e TIL som e best uten tvil! De spilte bra, men vil ikke si at de hadde spillet. Men vi si de vant fortjent. Synd vi er så lite effektive. Hehe PatSharpX "Det e TIL som e best uten tvil!" er en del av TIL sangen ^^, Synes kampen var jevn egentlig Ah, det tenkte jeg ikke på. Ja, var veldig gjevnt og jeg syns vi produserte mest, men hjelper ikke når de ikke går inn. Drøyt at Tromsø har 30poeng allerede! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, og han burde vite det selv. Fyren er en komplett idiot noen ganger. Dessverre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Demidov er en tufs, Lustig er helten min ! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja PatSharpX, 30 poeng er mye etter 13 kamper Vil tro det skal holde til medalje værtfall, men hadde vært sykt rått hvis Tippeligaens nordligste lag vant Er jo ikke akkurat en pengesterk klubb heller Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor er det rått? Spiller jo nada rolle om klubben kommer fra Tromsø eller Kristiansand. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Men for faen i helvete. Kan helt ærlig si jeg -hater- Jarstein akkurat nå. Han klarte og ødelegge for 2 lag samtidig bare fordi han er tett i toppen. Er så forbanna typisk RBK og vinne sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Faen meg noe av det rareste jeg har sett. Fy faen så ekstremt håpløst av Jarstein. Skulle faen ikke tro det er mulig. Men takk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jarstein er enten en matchvinner, eller så kan han tape en kamp. I dag tapte han en kamp. Fy faen så sykt Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hahahahahahahaha! For ett temperament! Me likes. Men å dømme straffe for det? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fy faen. Ser for meg trynet til Hareide nå. Takk Rune! Du skulle vel ha hatt rødt kort og men.. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hvorfor er det rått? Spiller jo nada rolle om klubben kommer fra Tromsø eller Kristiansand. Det er rått fordi TIL er det eneste nordlige laget i eliteserien og vi har aldri vunnet gull medalje Å det er imponerende med tanke på budsjett også ^^ Jarstein var en idiot, ti sekunder over overtiden dytter du ikke noen overende. Men Trond Olsen var provoserende og!! Endret 24. mai 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hahahahahahahaha! For ett temperament! Me likes. Men å dømme straffe for det? Det har blitt gjort før. For eksempel da Nordvik dyttet Diouf i cup-semien i fjor. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Rune-Almenning-Jarstein/32163011876?v=wall Tusen takk Jarstein. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hahahahahahahaha! For ett temperament! Me likes. Men å dømme straffe for det? Helt etter boka det. Det så man i forrige sesong også. RBK - Start på Lerkendal. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hahaha Jarstein er den største dusten jeg har sett. Hvordan er det mulig å gjøre noe sånt?! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Var stor tilhenger av Jarstein mens han var i klubben, til tross for de tabbene han gjorde. Han kom seg alltid på bena igjen og fikk kjernen bak seg. Men om han hadde gjort noe sånt i RBK-drakta hadde han nok mistet all tillit fra min side. Han må jo ha skjønt konsekvensene av det han gjorde. Jeg foreslår sinneterapi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå