Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husam, brukte ikke du hele fjoråret på å klage over RBKs ressurser også? Ressurser kommer med resultater. RBK har hatt noen sinnsyke resultater sett med norsk målestokk og da er det ikke rart de har gode ressurser. Hva er forresten budsjettet til RBK i år?

Lenke til kommentar

Nei, jeg kan ikke huske å ha brukt noe tid i det hele tatt på det i fjor. Det jeg skrev var uansett ikke en klage, jeg bare bekrefter hvordan det er. Ressurser kommer med resultater, ja. De første årene med NAE var RBK sikkert veldig gode på en del ting andre ikke var gode på, de siste 10-15 årene har de kjøpt suksess med penger. Jeg sier ikke at det er noe galt i det, det er sånn man bygger gode fotball-lag i dag. Hvordan i all verden fikk du for deg at jeg klaget på at RBK hadde penger?

Lenke til kommentar

RBK har 230 millioner å leke seg med i år. Ikke lite penger til å være norsk fotball det.

Tja... Da har de råd til en stjernespiller faktisk. De har faktisk cash nok til å hente f.eks Anderson fra United (ikke det at han ville kommet dit men)

Lenke til kommentar

Nei, jeg kan ikke huske å ha brukt noe tid i det hele tatt på det i fjor. Det jeg skrev var uansett ikke en klage, jeg bare bekrefter hvordan det er. Ressurser kommer med resultater, ja. De første årene med NAE var RBK sikkert veldig gode på en del ting andre ikke var gode på, de siste 10-15 årene har de kjøpt suksess med penger. Jeg sier ikke at det er noe galt i det, det er sånn man bygger gode fotball-lag i dag. Hvordan i all verden fikk du for deg at jeg klaget på at RBK hadde penger?

Da må jeg bare beklage. Jeg husket at det var en som klaget noe jævlig over RBKs ressurser i fjor+jeg husker navnet ditt=jeg skylder på deg :p

Lenke til kommentar

Tor-Kristian Karlsen ønsker at Singh skal velge India over Norge så fotball kan bli større i India. Høres for meg ut som han mener det er Singhs oppgave å gjøre Premier League mer populært i India, og da kunne melke penger derfra.

Jeg syns ikke det er så dumt forslag. Drillo kommer aldri til å plukke han ut i år, og han har en sjans til å skape et navn på det indiske landslaget. Dessuten, det kan skape mer inntekter for Vålerenga hvis han faktisk blir en hit der borte.

Lenke til kommentar

Men da kommer jo spørsmålet om Singh skal gjøre det han selv ønsker eller det som vil tjene VIF økonomisk sett. Vil tro at pendlig mellom India og Norge kan bli ganske slitsomt i lengden, ikke et selvfølge at dette er noe Singh vil utsette seg selv for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...