DanielL Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvordan gikk det ikke bra for Nilsen i Tromsø? Han reddet klubben fra nedrykk, ledet klubben godt gjennom UEFA cupen i 05 og ga klubben sin første medalje siden 90. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvordan gikk det ikke bra for Nilsen i Tromsø? Han reddet klubben fra nedrykk, ledet klubben godt gjennom UEFA cupen i 05 og ga klubben sin første medalje siden 90. Stusset litt på den jeg også, han skapte jo vinnermentalitet og hadde gode resultater i UEFA cupen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er noe helt annet å gjøre det godt med en liten klubb kontra en storklubb. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Noen som sa noe på det? Vi reagerte vel heller på utsagnet om at Nilsen ikke fikk det til i Tromsø, som han gjorde. Skal følge Stabæk-Start til jeg drar til Alfheim, håper det blir en spennende kamp hvor Stabæk kanskje begynner en medgangsperiode. Ellers håper jeg virkelig at Viking får det til hjemme mot Rosenborg, ville vært deilig å få RBK noen flere poeng under oss igjen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Synes både Andersson og Nannskog faller latterlig lett, men det er vel slik fotballen er blitt i dag. Var jo kontakt i Andersson-situasjonen, så muligens straffe. Ellers må jeg si jeg er glad Viasat har fått VM. NRKs produksjoner er jo helt på stoff, samme er Skeie. Avni Pepa spilte midtstopper i hele fjor i Vindbjart, og har også stort sett spilt det tidligere. Likevel presterer han å si at Freeman, som aldri har spilt stopper, skal inn i midtforsvaret fordi Pepa stort sett har spilt back. Generelt sett synes jeg lite om Skeie, han har tapt seg. Fantastisk kommentator i hopp, men fotball kan han holde seg unna... Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Start kommer til å rykke ned i år. Dette begynner å ligne mer og mer på 2007-sesongen... Møkkalag Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Start kommer til å rykke ned i år. Dette begynner å ligne mer og mer på 2007-sesongen... Møkkalag tviler på det, vi er fortsatt det laget som scorer mest og det er 10 poeng ned til nedrykksplass Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Start kommer til å rykke ned i år. Dette begynner å ligne mer og mer på 2007-sesongen... Møkkalag Haha? Hvor mange Startkamper har du sett i år? Vi har scoret flest mål av samtlige i Tippeligaen og gjort flere sterke prestasjoner. Vi har hatt spillet mot Stabæk i dag, mangler bare de største sjansene. Så jeg vil gjerne se en begrunnelse fra deg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Start rykker i alle fall IKKE ned i år. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 2-0 jeg gir opp livet. Det blir flott å spille mot Sogndal, Moss, Sandnes Ulf, Bryne, Alta og alle de laga der neste sesong. Goodson og Bolaños blir garantert solgt i sommer og da sitter Start med et middels godt Adeccolag på papiret. Det er ikke måte på hvor mye motgang vi må tåle! Drittlag Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Bare le du, du er RBK supporter og vet ikke hva motgang er for noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Stemmer, det var kjemepøy med 8ende plass. Hoho, som vi koste oss da. 5.plassen var også gøy Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvordan gikk det ikke bra for Nilsen i Tromsø? Han reddet klubben fra nedrykk, ledet klubben godt gjennom UEFA cupen i 05 og ga klubben sin første medalje siden 90. Han kommer inn, får den trenerskifte-effekten (bedre kjent som Nordlie-effekten)som berger TIL fra nedrykk og får de til å spille greit i Europa og forsvarer seg til en medalje i en liga der alle lagene har medaljemuligheter. Ok, kanskje ikke dårlig, men ikke bra heller. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg går og henger meg i garasjen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Start rykker ikke ned. Slapp av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Kompis med assist mot Start. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 2-0 jeg gir opp livet. Det blir flott å spille mot Sogndal, Moss, Sandnes Ulf, Bryne, Alta og alle de laga der neste sesong. Goodson og Bolaños blir garantert solgt i sommer og da sitter Start med et middels godt Adeccolag på papiret. Det er ikke måte på hvor mye motgang vi må tåle! Drittlag Hvem er vi? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva er det Brann holder på med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå