Liddell Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Fatter ikke at det er mulig. Pleier jo da å si ifra på speakeren når det er minuttet med stillhet. Skulle akkurat til å skrive det samme selv. Men kan være de sang såpass at de overdøvet speakeren, om de var mange. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 dette står på LSK forumet: "Til media og Brann fans: det var nok ikke meningen fra de tilreisende da vi pleier å være med på slike markeringer. Tilogmed mot Enga!" LSK-supporterne var midt i sang med tromme og flagg, og de var ikke klar over markeringa med en gang. Som alle så som fulgte TV-sendinga slutta tromming og flagging raskt, og det var stille på bortefeltet som på stadion ellers." i tillegg er det morsomt å bli kalt for hjernedøde supportere av brannfansen. eneste de klarer er å pipe hele tiden. sutregjeng Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 I så fall er det på tide å enten bytte speaker eller høytallere på stadion i Bergen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 De av oss som vet hvor enormt tydelig speaker er på Brann Stadion har selvsagt vanskelig for å tro dette. Jeg vil tro LSK-folka bare sliter med å manne seg opp til å komme med en beklagelse, og bruker dette som unnskyldning. Selv etter mesteparten var stille, haglet det visstnok også noen sporadiske rop derfra som "hater Bergen, elsker kanari" osv. Respektløst. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 sakset fra samme forum: "Vi hørte ikke noe av hva speaker sa hele kampen, virka som høytalerene over oss var skrudd ned/av, ei heller minnestund. Fikk roet det når vi fikk med oss hva som foregikk" skal du ha det med teskje? eller har du rett og slett bestemt deg for at KFL og UFC gjorde det med vilje? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 skal du ha det med teskje? eller har du rett og slett bestemt deg for at KFL og UFC gjorde det med vilje? Jeg har ihvertfall ikke bestemt meg på forhånd noe mer enn det du har. Men jeg stoler mer på mine kilder (kompiser i Bergen som var på kampen) enn kanarifansen, ja. Og når man først hadde skjønt det, og ble stille, hvordan forsvarer man de sporadiske ropene fra bortefansen? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 har ikke hørt noe om disse sporadiske kommentarene du snakker om annet enn fra deg så det kan jeg ikke kommentere på. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Neida, du trenger ikke kommentere det heller, jeg synes bare det er en utrolig oppførsel av de som var der. Har faktisk aldri opplevd noe sånt gjennom stillhetsmarkeringene jeg selv har vært med på under fotballkamper. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 hvis det er sant så er det synd. synes også det er teit at brannsupporterne monga helt og viste fingere og skrek som faen når det er tydelig at kfl ikke hørte hva som foregikk. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 hvis det er sant så er det synd. synes også det er teit at brannsupporterne monga helt og viste fingere og skrek som faen når det er tydelig at kfl ikke hørte hva som foregikk. Det er nok helt sant. Jeg har flere kompiser som forteller samme historie, og fant nå i tillegg utsagn som sier det samme på bataljonens forum. Brannsupporternes gest høres ut som en naturlig reaksjon på noe de selvfølgelig oppfattet som mangel på respekt for minnemarkeringen. Det er bra det virket, og at de fleste oppfattet budskapet. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 begge er like "gode" mtp skriking og fingre hit og dit, og hele situasjonen hadde vært unngått om brann stadion hadde hatt fungerende høytallere foran bortesupportere. mer det er ikke vits å blåse opp denne saken noe særlig mer imo da det er tydelig at det ikke er mangel på respekt som er årsaken til dette "opplegget", men misforståelser og dårlig anlegg. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 At stillheten bredte seg sent kan ha vært en misforståelse. At en del kanarifans ikke var stille selv etter dette er selvfølgelig ikke annet enn ren respektløshet mot den avdøde man minnes. Å påstå at det er avskyelig er ikke å blåse det opp, det er noe jeg håper alle er enige i er objektive fakta. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 hvis det kom stygge rop under det minuttet uprovosert så er det dumt. men det er ikke noe vane fra KFL sin side, og som sagt så respekteres også søplas minnemarkeringer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Diskusjon basert på hva andre har skrevet ftw! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 At stillheten bredte seg sent kan ha vært en misforståelse. At en del kanarifans ikke var stille selv etter dette er selvfølgelig ikke annet enn ren respektløshet mot den avdøde man minnes. Å påstå at det er avskyelig er ikke å blåse det opp, det er noe jeg håper alle er enige i er objektive fakta. Det vil alltid være folk som er for fulle til å høre etter, ville høre etter og som bare er ute etter å spre eder og galle. Men å gå løs på hele KFL pga. enkelt personers opptreden, husk de trenger ikke være KFL'ere, er respektløst det også. Dette kommer det uansett ingenting ut av så begge parter bør legge denne saken død. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det vil alltid være folk som er for fulle til å høre etter, ville høre etter og som bare er ute etter å spre eder og galle. Men å gå løs på hele KFL pga. enkelt personers opptreden, husk de trenger ikke være KFL'ere, er respektløst det også.Dette kommer det uansett ingenting ut av så begge parter bør legge denne saken død. Om disse menneskene var medlem av noen supporterklubb eller ikke aner jeg jo ikke, det er selvsagt heller ikke det som er poenget mitt. Jeg ville ikke nødvendigvis starte en diskusjon, men synes det er viktig å slå fast at slik oppførsel er uholdbar, og håper aldri jeg opplever noe sånt selv under eventuelle minnestunder på kampene jeg besøker. Jeg tror de aller fleste til syvende og sist er enige om det. For å avslutte diskusjonen med noe litt hyggeligere innen supporterliv; http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5118248.ece Det høres på Stadion når hjemmelaget utligner 5 minutter på overtid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 ...Men Nilsen har ikke trukket seg. Siste episode av Nilsen-sagaen: http://www.dagbladet.no/2010/05/21/sport/tippeligaen/fotball/brann/11816011/ De får bare holde på for min del. Jeg elsker å se Brann fucke opp for seg selv! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Samme her. Bra de fokuserer på det sportslige når sånne problemer kommer. Rykke ned med Molde! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Han forsvinner nok. Sånn er det når styret/ansvarlige går ut og sier at treneren har full tillit, da forsvinner treneren kort etter. Jeg tror faktisk at Nilsen ikke er en god nok trener. Det gikk ikke bra i Tromsø og det går ikke bra i Brann nå. Når han sier i media at han ikke har penger å kjøpe spillere for og sier at han er nødt til å få inn nye så er det for dårlig. Han må kunne utrette noe med den spillerbasen han har. Klarer han ikke det så er det hans evner det står på. Greit nok at Brann ikke har vært gode, men de har ikke vært nære å vinne kamper heller. De ha fremstått som det klart dårligste laget i flere kamper. Og hadde det vært spillerne sin feil og ikke Nilsen så hadde kampene klart vært mye gjevnere. For en god trener evner å få det beste ut av spillerne sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå