DanielL Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 1-1 borte mot Odd klager jeg ikke på, enda et poeng vi ikke fikk i fjor. Hjemme mot VIF tror jeg skal gå ganske fint, borte mot Godset blir nok en del tøffere. RBK har i det minste Viking borte,som ikke nødvendigvis vil bli en seier for dem. Det er mulig at TIL kan holde ledelsen til VM, men mest sannsynlig vil det ikke skje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Og for en avslutning i Bergen! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er gode nyheter for top 3 på tabellen at Lillestrøm ikke fikk med seg 3. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er gode nyheter for top 3 på tabellen at Lillestrøm ikke fikk med seg 3. Så absolutt det. Dog så er det godt å se at TIL mister poeng borte, på tide etter all drittfotballen jeg har fått med meg i de kampene jeg har sett på de. Håper Vif fortsetter i samme spor borte og at det enten bil Vif seier eller uavgjort Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Er Davy virkelig Brann-supporter? Tror jeg aldri har hørt fyren si et eneste positivt ord om klubben. Alt han gjør er å kritisere laget, uke etter uke etter uke. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Grei seier over KIL. Men dagens høydepunkt er uten tvil Vindbjart, som snudde 0-2 til 4-3 over erkerival Fløy. Aldri vært så stemning på Moseidmoen Stadion før Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er Davy virkelig Brann-supporter? Tror jeg aldri har hørt fyren si et eneste positivt ord om klubben. Alt han gjør er å kritisere laget, uke etter uke etter uke. Da har du ikke fulgt med lenge nok. Jeg husker i 2006 (var vel da) da Davy var så skråsikker på Brann-gull at han da at det ble kampen om andreplassen på tabellen da RBK-treneren og treneren til de som ble nr 3 satt i en Fotball Xtra. Digget det da de tapte gullet etter det. Grei seier over KIL. Men dagens høydepunkt er uten tvil Vindbjart, som snudde 0-2 til 4-3 over erkerival Fløy. Aldri vært så stemning på Moseidmoen Stadion før Hvorfor var du ikke på Sør Arena? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Han skrev vel i puben at han gikk til Start-kampen etter at Vindbjart var ferdigspilt. Hørte det var masse rot i den kampen. Først skulle en Start-spiller blitt sendt i dusjen, men dommeren så ikke situasjonen. Så ble Årst avblåst for offside etter å ha fått ballen av en motspiller. Verste var vel at det ikke var offside uansett om han hadde fått ballen av en medspiller. :!: Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Grei seier over KIL. Men dagens høydepunkt er uten tvil Vindbjart, som snudde 0-2 til 4-3 over erkerival Fløy. Aldri vært så stemning på Moseidmoen Stadion før Går folk faktisk og ser kamp på moseidmoen? xD Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvorfor var du ikke på Sør Arena? Som Latias skrev, jeg var på begge kampene. Vindbjartkampen begynte 15, Start 18 Lightningwolf: Jaja, var over 700 tilskuere i går. Vi sørget for at Vindbjart for første gang i historien har hatt stående, syngende supportere. Moro Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Gashi skulle visst drepe motspiller - Han stakk fingeren inn i øyet mitt og ropte «Jeg skal drepe deg, jeg skal drepe deg» flere ganger, sier Mendes Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Jaja, I rest my case. Var de som sa at han ikke gjorde sånt mer og ville ha han på landslaget. EDIT: Så ble dette min 20.000 post på forumet uten at jeg la merke til det. Skulle gjøre noe stort ut av denne posten og jeg har ventet på den fra jeg var på 19.500, men så glemte jeg det. Da er det bare å vente på noen år på nr 30.000. Endret 17. mai 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg var ikke på Brann Stadion i går, men når jeg hører om hvordan disse hjernedøde LSK-supporterne oppførte seg når man skulle hedre nylig avdøde Bjarne Berg før kampen er det vel ingen tvil om at dette er Norges minst intelligente og mest ynkelige supportergjeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Var pent av Brannsupporterne å vise klasse ved å rekke finger til bortelaget. Men Lsk-nissene er helt patetiske. Da Lillestrøm skulle på Lerkendal tok de med egne verter og egen politimann for å passe på supporterne sine. Endret 17. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kanarifansen har jo stukket sine egne i ryggen, latterlig gjeng. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kanarifansen har jo stukket sine egne i ryggen, latterlig gjeng. utdyp gjerne. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Jeg var ikke på Brann Stadion i går, men når jeg hører om hvordan disse hjernedøde LSK-supporterne oppførte seg når man skulle hedre nylig avdøde Bjarne Berg før kampen er det vel ingen tvil om at dette er Norges minst intelligente og mest ynkelige supportergjeng. Ifølge folk i ufc hadde de ikke fått beskjed om at det skulle være stillhet, så de sang helt til de ble klar over det.. Men da var alt skaden skjedd.. Endret 17. mai 2010 av stwa Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Fatter ikke at det er mulig. Pleier jo da å si ifra på speakeren når det er minuttet med stillhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå