Bagh Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har ikke helt oversikten over alle klubbene i Tippeligaen og jeg kunne ikke huske at han spilte for Stabæk i fjor. Er enig med deg i at det er overraskende å skifte klubb så fort, spesielt til en annen norsk klubb. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hoff er ikke så veldig god. Ikke fått det til helt i Stabæk heller. Han er en god tippeliga-spiller, men ikke en som bør være på landslaget slik som enkelte "eksperter" har uttalt. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hoff på landslaget er tull og tøys, er da ingen som kan være seriøs og mene det. Muligens etter en kamp der han er banens beste og scorer to, men likevel. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hoff går ikke til Start. Avkreftes i dag. http://www.budstikka.no/sport/stab-k/avviser-hoff-salg-1.5249194 Endret 12. mai 2010 av Corlan Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Går derimot rykter om at Kleiven ender opp i Auxerre idag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ryktes om at Kleiven forsvinner til Auxerre til sommeren ja, om han fortsetter storspillet, og også at Fredrik kommer tilbake fra Le Mans. Tror ikke på noe angående Hoff lenger jeg, har jo vært klar tre-fire ganger allerede. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ble Goodson i VM-troppen da. Han og Annan nå. Flere TL-spillere som skal nedover? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ble Goodson i VM-troppen da. Han og Annan nå. Flere TL-spillere som skal nedover? Jade North på Tromsø er i bruttotroppen til Australia ihvertfall. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i billetter til ODD - TIL på nett sammen med bortesupporterne ? På ODD sine hjemmesider kan man bare bestille rundt, men ikke på Rauland sia, som er der bortesupporterene holder til Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Billettene til bortedelen kjøpes på stadion på kampdagen. Er ikke mulig å bestille dem på forhånd. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Billettene til bortedelen kjøpes på stadion på kampdagen. Er ikke mulig å bestille dem på forhånd. Crap, kanskje ta turen en dag før, får vel kjøpt i resepsjonen da. Tenker bare siden det er 16mai og skal ha en del biletter Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Som noen sa på VGD: Så lenge du ikke skal ha med enhver TIL-supporter der ute skal det ikke være stress å få billetter på kampdagen. Er en viss andel av billettene som er kun for bortesupporterne, og Tromsøfansen har så vidt jeg vet aldri klart å bruke hele den kapasiteten. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Billettene til bortedelen kjøpes på stadion på kampdagen. Er ikke mulig å bestille dem på forhånd. Bortelagene pleier å tilby dem. Start selger i alle fall billetter til bortekamper på Sør Arena. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vet at flere gjør det, men Isberget gjør ikke det da de fleste TIL-supportere som kommer ikke gjør det i regi av Isberget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Hoset blir linket til både Fulham og Blackburn Greit at han har vært involvert i de fleste Molde-målene i år, men er han virkelig god nok for PL? Jeg tror egentlig ikke det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hoseth begynner vel å bli for gammel til en ny tur ut i Europa. Han skjønner det sikkert ikke selv, men jeg er villig til å vedde penger på at han flopper om han prøver seg i utlandet. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Var idag på skageraak arena og sikra 9 billetter til Bortesupporter arenaen ! Satser på å lage liv, håper isberget sør drar med seg mange! Det e TIL som e best uten tvil =) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) TIL stiller i Skien uten Ramovic,Knarvik,Mourad og Braaten. Laget er ikke alt for svekket men nok til at jeg vanskelig ser for meg poeng. Greit at Odd ikke har gjort det best hjemme til nå men tror den gode borteformen deres vil gi den troen de trenger. Håper fortsatt på en gjentagelse av kampene mot Brann,Molde og Stabæk, alt er mulig med årets TIL-lag Og TIL klarer uansett å gå til pause med 1-0 Endret 16. mai 2010 av DanielL Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvorfor stiller alle repporterne på stadion så jævlig fatale spørsmål?! Skjønner godt at lagene blir frustrert. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er for galt med 1-1 mot Odd idag. Tror det skal bli vanskelig mot VIF neste uke og Rosenborg taper jo faen med aldri (jævler) så det blir ikke store ledelsen vi har når det blir VM pause. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå