Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Har ikke helt oversikten over alle klubbene i Tippeligaen og jeg kunne ikke huske at han spilte for Stabæk i fjor.

Er enig med deg i at det er overraskende å skifte klubb så fort, spesielt til en annen norsk klubb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billettene til bortedelen kjøpes på stadion på kampdagen. Er ikke mulig å bestille dem på forhånd.

Crap, kanskje ta turen en dag før, får vel kjøpt i resepsjonen da. Tenker bare siden det er 16mai og skal ha en del biletter

Lenke til kommentar

Som noen sa på VGD: Så lenge du ikke skal ha med enhver TIL-supporter der ute skal det ikke være stress å få billetter på kampdagen. Er en viss andel av billettene som er kun for bortesupporterne, og Tromsøfansen har så vidt jeg vet aldri klart å bruke hele den kapasiteten.

Lenke til kommentar

TIL stiller i Skien uten Ramovic,Knarvik,Mourad og Braaten. Laget er ikke alt for svekket men nok til at jeg vanskelig ser for meg poeng. Greit at Odd ikke har gjort det best hjemme til nå men tror den gode borteformen deres vil gi den troen de trenger. Håper fortsatt på en gjentagelse av kampene mot Brann,Molde og Stabæk, alt er mulig med årets TIL-lag ;)

Og TIL klarer uansett å gå til pause med 1-0 :new_woot:

Endret av DanielL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...