Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg byttet ut Årst til fordel for Pedersen. Var ikke noe smartere valg, for å si det sånn. :!:

Konklusjonen er at TL er verdens mest uforutsigbare liga. Man vet aldri hvem som stikker av med poengene. Jeg kommer i hvert fall aldri til å sette penger på TL-kamper.

Sett pengene på RBK, det eneste stabile laget ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow,dagens resultater kunne ikke gått stort bedre :cool: Start hadde ikke stort mer å vise til offensivt enn Hønefoss, Haugesund osv,var godt å se at forsvaret hadde så god kontroll på dem. Defensivt gjorde Start en veldig god jobb, og hadde nok fortjent et poeng. Uansett utrolig deilig at laget får det til på overtid gang på gang. Nå ligger TIL fem poeng foran RBK og seks foran LSK,da tar det litt lenger tid før RBK går over TIL enn jeg trodde, ikke at jeg klager over det.

Lenke til kommentar

Utrolig, utrolig bittert å tape på overtid. Var på jobb, men snek meg unna siste 5 minuttene til sportskroa ved siden av isbaren og så de siste minuttene. Var vel ikke noen praktkamp av oss etter det jeg har hørt, men Scheie oppsummerte med at vi fortjente et poeng, så da er det jo igrunn enda verre. Nå må virkelig Fevang se å bli kvitt skaden sin altså, ingenting har fungert etter han forsvant!

Bananas har jo gitt opp TL-manager. :!:

Neida, skal forsøke å følge med mer, men blir stort sett bare noen hastebytter i siste liten. Skal slå Latias uansett ;)

Lenke til kommentar

Nå som Mourad har karantene mot Odd vil TIL gå tilbake til 4-1-4-1 med Rush alene på topp. Med andre ord vil laget gå tilbake til det kyniske forsvaret de viste i starten, så føler meg veldig sikker på at kampen vil bli mest lemping og kriging. Ville vært helt sykt om TIL fikk med seg alle poengene,men tviler sterkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...