Zarfax Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg byttet ut Årst til fordel for Pedersen. Var ikke noe smartere valg, for å si det sånn. :!: Konklusjonen er at TL er verdens mest uforutsigbare liga. Man vet aldri hvem som stikker av med poengene. Jeg kommer i hvert fall aldri til å sette penger på TL-kamper. Sett pengene på RBK, det eneste stabile laget Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Heldigvis er spillet gratis, så slipper å sette penger på noe som helst som heter TL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kamptråd: FK Haugesund - Rosenborg er nå oppe og lever i beste velgående. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Odd?!? 2 aafk-spillere..fy faen Endret 9. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Imponerende bane de har i Haugesund......... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Wow,dagens resultater kunne ikke gått stort bedre Start hadde ikke stort mer å vise til offensivt enn Hønefoss, Haugesund osv,var godt å se at forsvaret hadde så god kontroll på dem. Defensivt gjorde Start en veldig god jobb, og hadde nok fortjent et poeng. Uansett utrolig deilig at laget får det til på overtid gang på gang. Nå ligger TIL fem poeng foran RBK og seks foran LSK,da tar det litt lenger tid før RBK går over TIL enn jeg trodde, ikke at jeg klager over det. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Børvenshow Børvenshow Børvenshow! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Haha, jeg jinxet Prica ved å putte han på laget. Virker som at han blir skadet hver gang jeg har han på laget, men hver gang jeg ikke har han så scorer han mål. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Da vet du hvem du ikke skal ha på laget resten av året, Latias. Ellers blir det bråk. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 er så deilig å ha fått litt luke til RBK nå. Tør ikke håpe på at det holder helt inn, men nå er håpet om hvertfall medalje levende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Men jeg må tenke på veddemålet mitt med Bola også da. Kan ikke la en skadefri Prica være i fred, ellers taper jeg poeng! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bananas har jo gitt opp TL-manager. :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Utrolig, utrolig bittert å tape på overtid. Var på jobb, men snek meg unna siste 5 minuttene til sportskroa ved siden av isbaren og så de siste minuttene. Var vel ikke noen praktkamp av oss etter det jeg har hørt, men Scheie oppsummerte med at vi fortjente et poeng, så da er det jo igrunn enda verre. Nå må virkelig Fevang se å bli kvitt skaden sin altså, ingenting har fungert etter han forsvant! Bananas har jo gitt opp TL-manager. :!: Neida, skal forsøke å følge med mer, men blir stort sett bare noen hastebytter i siste liten. Skal slå Latias uansett Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nå er det på tide at Odd taper. C'mon TIL! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nå er det på tide at Odd taper. C'mon TIL! Odd på hjemmebane er ingen smal sak, TIL kommer til å måtte springe mye den kampen. Dog er jeg redd for at flytsonen til TIL fortsetter. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tror faktisk vi (Odd) klarer TIL hjemme. av de siste 9 har vi kun tapt en og vunnet 6. Men er jo redd for forsvaret til nordlendingene. Håper det blir en spennende kamp, men kan fort bli en del kriging. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nå som Mourad har karantene mot Odd vil TIL gå tilbake til 4-1-4-1 med Rush alene på topp. Med andre ord vil laget gå tilbake til det kyniske forsvaret de viste i starten, så føler meg veldig sikker på at kampen vil bli mest lemping og kriging. Ville vært helt sykt om TIL fikk med seg alle poengene,men tviler sterkt. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja, regner med mye dueller i denne. Håper på en mer underholdene kamp enn i fjor. Var ufattelig kjedelig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Rune Nilssen har ikke lisens. For en idiotisk fyr vi har som sportslig leder. Glemmer å skaffe andrekeeperen som burde vært førstekeeper lisens. Nå vet vi i alle fall hvorfor Rune ikke har fått stått de siste kampene, som supporterne har ønsket. Rune Jacobsen er en tosk. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Gleder meg stort til Odd - Tromsø! Kom et skikkelig gledesbrøl da Yndestads kanonskudd gikk inn Håper å se mange TIL fans på Odd sin stadion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå