DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Og hvorfor tok jeg ikke Sundgot?! 2 mål og en assist. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg hadde Sundgot i flere runder, fy søren...også har jeg selvfølgelig Tørum, fy faen i helvete... Endret 6. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hadde jeg og, men så putta ikke LSK mer. Så jeg fjernet han. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 EDIT: Enda verre nyhet. Svein Oddvar Moen skal dømme. Verste dommeren i verden. Takk, NFF!! Enig. Makan til lotto dømming skal man lete lenge etter. Deilig med seier uansett. Viser god moral å komme tilbake på den måten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hihi. Helt greit om Aafk vinner i dag. Så får de faen meg staffe. Jixing for helvete. VM i fuckings forpult billig straffe. Endret 6. mai 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Orker ikke å se kampen, har lekser å gjøre. Amos som står? Like elendig som alltid? Håper han legger bort tabbene når han returnerer til United, ellers blir han fort solgt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke Amos i dag nei. M**** fikk årets billigste straffe. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Herregud så tragisk kameragjengen tidvis er, denne gang så fikk vi ikke se straffa bli utført for faen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Litt døv kameraføring ja. Kanskje det var kameramennenes måte å vise at det "ikke" var straffe? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Start er ekstremt ustabile fra kamp til kamp. At man kan bli så ustabile fra omgang til omgang er derimot helt utrolig. Møkkastraffe av Bolanos, Kleiven må få ta straffene. Håpløst med to straffebom på to hjemmekamper på rad. Den forrige var i tverra, i alle fall en grei straffe, den i dag var bare vanvittig håpløs. Keeper kunne gått til andre siden og likevel reddet den jo. Hadde vi puttet 3-0, tror jeg i alle fall vi hadde klart poeng, samme om ikke Goodson hadde skadet seg. Moro at Mads får et mål, håper på en ketsjupeffekt. Tør ikke håpe på poeng på Alfheim engang, men hjemme mot Kongsvinger 16. mai må det være håp. Starts beste: Jesper Mathisen. Herlig å se han krige i dag. Starts dårligste: Resten, minus Bolanos. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Blir skjelden glad for Molde-seier, men godt å se Aalesund tape. Om Start klarer å snu trenden mot Tromsø til helga kan RBK innta tabelltopp igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hva faen? Heller Aafk, for de klarer aldri å holde seg der oppe uansett. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det sa folk om Molde i fjor og. Men det er jo Tippeliga det her. Kunne like gjerne vært Hønefoss der oppe. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Blir spennende i Tromsø når Start kommer innom. TIL får heldigvis Kara,Koppinen og muligens Knarvik tilbake til kampen, Ramovic er det ikke så farlig med så lenge Sahlman spiller så godt som han gjør for tiden. Starts bortestatistikk er ikke så skremmende saker, men de er et godt offensivt lag så blir spennende å se hva de får til på Alfheim. Føler meg uansett ganske trygg på tre poeng her Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Er jo kunstgress så jeg frykter nok et tap Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Fordi? Start har da flere spillere som burde kunne gjøre det godt på kunstgress. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 2/2 kamper på kunstgress har endt med tap i år. I fjor gikk vi også på store smeller på kunstgress. Har blitt forsket på det, og lag som har kunstgress på hjemmebanen har en stor fordel ovenfor de andre lagene. Rart det er lov igrunn. Men for all del, skylder ikke på kunstgresset for tapene. TIL kan vel ikke ha naturgress, og det blir vel vanskelig i gymsalen også :!: Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tror nok det hadde mer skade på motstanderne når de spilte på den gamle matta på Alfheim Jaja,at Start sliter på kunstgress er ikke akkurat et minus for TIL :!: Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 2/2 kamper på kunstgress har endt med tap i år. I fjor gikk vi også på store smeller på kunstgress. Har blitt forsket på det, og lag som har kunstgress på hjemmebanen har en stor fordel ovenfor de andre lagene. Rart det er lov igrunn. Men for all del, skylder ikke på kunstgresset for tapene. TIL kan vel ikke ha naturgress, og det blir vel vanskelig i gymsalen også :!: Men TIL kan skaffe seg et bedre kunstgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå