Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Menne, hvem har enklest kampprogram fremover av Odd, brann og Enga?

Odd:

Aalesund-Odd

Odd-Tromsø

Lillestrøm-Odd

Brann:

Stabæk-Brann

Brann-Lillestrøm

Hønefoss-Brann

Enga:

Kongsvinger-Vålerenga

Vålerenga-Aalesund

Tromsø-Vålerenga

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Visste jo det da :blush:

Jeg skjønner forøvrig ingenting av Tippeligaen. Det er ren rulett hvem som vinner. Enga vinner 6-1 hjemme mot Odd og taper 0-1 borte mot Godset i kampen etterpå. Så kommer faen meg Odd og vinner 4-0 på Marienlyst. Jeg skjønner som sagt ingen verdens ting.

Lenke til kommentar

Skader er noe herk. Clay ute i dag, blir ultraskummelt med Hunter-Jesper-Borgersen-RødeRolf mot raske, gode LSK-spillere. Goodson har vært en klippe i forsvaret, lurer på hvordan det skal gå. Bruer og Stokkelien tilbake fra skade i alle fall, bare for Goodson, Fevang og Owello å bli klare til Tromsø på søndag.

Ellers, Le Mans rykket ned i går, mulig retur til norsk fotball for Fredrik og Torstein Helstad?

EDIT: Enda verre nyhet. Svein Oddvar Moen skal dømme. Verste dommeren i verden. Takk, NFF!!

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar

Jeg byttet ut Årst til fordel for Pedersen. Var ikke noe smartere valg, for å si det sånn. :!:

Konklusjonen er at TL er verdens mest uforutsigbare liga. Man vet aldri hvem som stikker av med poengene. Jeg kommer i hvert fall aldri til å sette penger på TL-kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...