ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Stabæk og i dag var flaks, men kampen mot Molde var ikke flaks. Var det klart beste laget i første omgang. Dog har vi hatt utur mot Viking og Kongsvinger. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg vurderte Prica, men satte inn Moa. Grei tabbe. FFFFFFFUUUUUUUUUUU---- gjorde akkurat det samme. Lmao! Menne, hvem har enklest kampprogram fremover av Odd, brann og Enga? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det kan du finne ut greit selv på TL-manager der. Se på "kamper" så står det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Menne, hvem har enklest kampprogram fremover av Odd, brann og Enga? Odd: Aalesund-Odd Odd-Tromsø Lillestrøm-Odd Brann: Stabæk-Brann Brann-Lillestrøm Hønefoss-Brann Enga: Kongsvinger-Vålerenga Vålerenga-Aalesund Tromsø-Vålerenga Endret 5. mai 2010 av Olum Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Odd spilte mot Godset i dag da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Visste jo det da Jeg skjønner forøvrig ingenting av Tippeligaen. Det er ren rulett hvem som vinner. Enga vinner 6-1 hjemme mot Odd og taper 0-1 borte mot Godset i kampen etterpå. Så kommer faen meg Odd og vinner 4-0 på Marienlyst. Jeg skjønner som sagt ingen verdens ting. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Herre jesus så fantastisk deilig å endelig få en seier igjen. Og så 4-0 borte da. Lenge siden vi har vunnet så mye borte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Enig med Olum. Verdens mest uforutsigbare liga. Tror jeg snart skal sette en spiller fra hvert lag på TL-laget, får i hvert fall noen poeng på den måten. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Heia TIL var heldig seier dog, stakkars Brann Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Flere som ikke spiller denne runda heller. Må begynne å følge med Satte inn Ivers istedet for Prica, utaktisk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Skader er noe herk. Clay ute i dag, blir ultraskummelt med Hunter-Jesper-Borgersen-RødeRolf mot raske, gode LSK-spillere. Goodson har vært en klippe i forsvaret, lurer på hvordan det skal gå. Bruer og Stokkelien tilbake fra skade i alle fall, bare for Goodson, Fevang og Owello å bli klare til Tromsø på søndag. Ellers, Le Mans rykket ned i går, mulig retur til norsk fotball for Fredrik og Torstein Helstad? EDIT: Enda verre nyhet. Svein Oddvar Moen skal dømme. Verste dommeren i verden. Takk, NFF!! Endret 6. mai 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvis du prøver kan du greie å presse enda litt mer negativitet inn i det innlegget. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Prøver bare å være litt realistisk jeg. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 det er når man forventer at det går til helvete at man virkelig vinner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Oh the irony! Og der jinxa jeg til et mål igjen ja. Flotters. Endret 6. mai 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Faen da. Start er elendige. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Digger det faktum at når jeg har Årst på laget putter han faen ikke. Samme gjelder Moa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg byttet ut Årst til fordel for Pedersen. Var ikke noe smartere valg, for å si det sånn. :!: Konklusjonen er at TL er verdens mest uforutsigbare liga. Man vet aldri hvem som stikker av med poengene. Jeg kommer i hvert fall aldri til å sette penger på TL-kamper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ser den. Pedersen sanket jo hele 0 poeng. Hadde han selv. Irriterer meg at det ikke tok Prica i steden for Moa. Vurderte det lenge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Start er faen meg udugelige. Oppskrytte drittlag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå