Liddell Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hva skjer med oss? Virker ikke som vi har spilt på kunstgress hele vinter, etter besøk i Drammen og Ålesund ramler det inn med skadde folk på sykestua. Siste inn er Clay, Borgersen og Knudsen, altså tre stoppere. Må vel nesten stille med rent B-lag i morra om ikke noen snart returnerer... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 3-0 til Odd?!?! da går det rett til helvete på tippeligamanager iallefall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Som en kompis så fint skrev: "This is quite odd...." Lurer på om jeg tok ut Fevang av laget mitt og. Tabbe! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Tenker kun tippeliga-manager, uheldigvis har jeg ikke Prica når han faktisk scorer. Endret 5. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tok han ut da han ble skadet. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 That makes sense Men nå er det bare å få han inn på laget igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg vurderte Prica, men satte inn Moa. Grei tabbe. Heldigvis har jeg Fevang på laget. Dessverre har jeg to fra Godset da. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg satt også inn Moa. Tippeligaen er så uhorvelig uforutsigbar at det er kvalmt. Odd slår Godset 4-0 i drammen, 0-0 i Oslo. Wtf? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 # 16 Moa får sjanse på volley fra fire meter. Han er helt umarkert, men setter ballen himmelhøyt over. For en sjanse! FFFUUUUUUUUUUUUUUUUU-- Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Og Tromsø spiller lempefotball... Ikke noe nytt i tippeligaen altså Brann hadde fortjent poeng i dag. (Må vise litt sympati til mine kollegaer ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Prica de neste rundene i alle fall. Haugesund og Hønefoss. Er et must! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hønefoss hjemme er dog veldig sterke, på den banen frykter jeg 0-0. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Men de skal vi møte på Lerkendal 16. mai, så det blir fest og storseier! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Haha. Morsomt Hvert eneste poeng vi tar er livsviktig. Synd at Sandefjord og Kongsvinger ikke spilt uavgjort :/ Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Mente Haugesund** Nå er jeg lei av flaksen til Hønefoss, flakset seg til poeng i dag, flakset til seg poeng mot Molde, flakset til seg peong mot Stabæk. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er jo måker det er snakk om. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå