Latias Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 De nyopprykkede lagene gjør det godt i dag. Selv Hønefoss leder jo. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ikke nå lenger dessverre. Hadde håpet at Hønefoss fikk 3 poeng i dag. Men så lenge Rosenborg vinner etterpå, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Den norske dommerstanden må være de pysete dommerne i verden. Selv om jeg er glad for det faktum akkurat nå. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Anna spiller rett og slett stygt, forigge gang gnegde han på nippele'n til Aalesund spissene. Nå holder han Rushfeldt fast uten å bry seg om ballen. Det skulle ha vært straffe for Tromsø. Helvete Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Fem av seks kamper i dag ender uavgjort. Kan ikke klage på jevnheten i hvert fall. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Annan er håpløst stygg. Dommerne er håpløst feige. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 RBK tar frem tjuvtriksene ja når vi er i Tromsø. Demidov tok vel en spansk en i fjor og. Men å si at Tromsø fortjente poengene er å ta i. Ellers er jo hele landet ute etter å ta Annan, synes den begynner å bli litt old nå. Han river og sliter litt, men Rushfelt er ikke akkurat noe pusekatt heller. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Merkelig hvordan Tippeligaen svinger. Sist runde var det for det meste klare seire, denne runden ender omtrent alt uavgjort. Lenke til kommentar
olavh Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Denne kommer kanskje litt seint, men bedre seint enn aldri. AaFK tar ikveld imot Start på Color Line Stadion. Start har aldri tapt i Ålesund før, mens AaFK har imponert i sesongstarten, i likhet med sørlendingene. Hva tror dere om kampen? Fakta: Sted : Color Line Stadion Avspark: 19.00 Dommer : Tom Henning Øvrebø TV : TV 2 Zebra, VG Live Tilsvarende oppgjør i 2009: 1-1 Endret 2. mai 2010 av olavh Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tror Start skal få det vanskelig. Aafk er tross alt et ganske godt lag på hjemmebane. De har hvertfall en klar fordel i at de kjenner underlaget. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 RBK tar frem tjuvtriksene ja når vi er i Tromsø. Demidov tok vel en spansk en i fjor og. Men å si at Tromsø fortjente poengene er å ta i. Ellers er jo hele landet ute etter å ta Annan, synes den begynner å bli litt old nå. Han river og sliter litt, men Rushfelt er ikke akkurat noe pusekatt heller. Hvem som fortjente poengene skal jeg ikke spekulere i, siden jeg ikke så annet enn oppsummeringa. Med Tromsø burde helt klart hatt straffe. At Annan bare river å sliter litt, må man vel ha feite RBK-briller for å mene Rush er vel ikke akkurat den som pleier å ramle lett, og lille Annan skal ta i skikkelig få å få han i bakken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Maks drittrunde i går. Rett og slett. :!: Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Helt ærlig, RBK fortjente å tape igår. Etter en elendig kamp og tredje uavgjorte på rad må jeg innrømme at jeg er litt skuffet. Men når det kommer til holding i feltet så er det noe det alltid har vært, og kommer alltid til å være, og spør du meg er det teit å dømme straffe på disse situasjonene. Annan er kanskje litt verre enn Rushfelt når det kommer til holdingen i feltet, men at en kamp skal avgjøres på straffespark? nei takk. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Straffespark er straffespark, syns dommere alt for ofte lar være å blåse fordi de er redde for at avgjørelsen deres vil påvirke kampen mer enn nødvendig. Greit nok at RBK ikke kom til stort på Alfheim, men TIL kan bare skylde på seg selv for at de ikke vant. I motsetning til tidligere kamper var spillerne ikke flinke nok til å avslutte når de hadde mulighet. I løpet av hele kampen telte jeg to langskudd, i motsetning til minst fem-seks i de tidligere kampene. Får håpe laget tar seg sammen før kampen mot Brann, så vi får se noe godt offensivt i det minste. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Straffespark er straffespark, syns dommere alt for ofte lar være å blåse fordi de er redde for at avgjørelsen deres vil påvirke kampen mer enn nødvendig. Greit nok at RBK ikke kom til stort på Alfheim, men TIL kan bare skylde på seg selv for at de ikke vant. I motsetning til tidligere kamper var spillerne ikke flinke nok til å avslutte når de hadde mulighet. I løpet av hele kampen telte jeg to langskudd, i motsetning til minst fem-seks i de tidligere kampene. Får håpe laget tar seg sammen før kampen mot Brann, så vi får se noe godt offensivt i det minste. Helt riktig observasjon. Det som er leit med tippeligaen er lagene som satser på store spillere, er desverre en alt for stor andel som spiller drillofotball. Som kampen i går så ble det en krig med stortsett bare duellspill, kunstgresset er også en faktor som krever presisjon. RBK stilte med et meget svekket lag, men det er godt å se Lago på plass, han er en klippe og blant de beste midtstopperene i Norge. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Stygt redd for stygge sifre i Aalesund i dag. Forrige kamp på kunstgress gikk dårlig. Venstreback Vikstøl frem på sentral midtbane pga skader, det lover ikke bra... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Men så er Start veldig gode offensivt og det er noko Aafk ikkje har møtt tidligare i år, med unntak av RBK, som ikkje akkurat storspelte på Color Line Stadion. Kan godt hende det blir litt mål, med to lag som tidligare har vore veldig effektive. Det blir også ein veldig bra test på kva Aafk-forsvaret taklar. Bakerst har vi jo solide Lindegaard, men mot såpass mange gode offensive spelarar imot, så må han få nok hjelp frå forsvaret. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Håper på en gøy kamp med mye mål. Blir nok ikke samme spruten i angrep uten Fevang, Owello og sannsynligvis Stokkelien, men vi har aldri tapt i Ålesund, grei statistikk å ta med seg. Noen som vet hvem som dømmer dagens kamp? Håper virkelig ikke det er Edvartsen, vil ikke ha billig-straffe til Aarøy i år også.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Håper heller ikkje det er Edvartsen, for i fleirtalet av kampar han har dømt Aafk er det heller feila mot Aafk som har blitt avgjerande. Tapte endel poeng pga han i fjor. I følge nøff er det Øvrebø som skal dømme Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Bra, Øvrebø er Norges beste dommer. Laget fra Christianssand i kveld: Kenneth Høie Hunter Freeman - Clarence Goodson - Bård Borgersen - Branislav Milicevice Christian Bolaños - Christer Kleiven - Rolf Daniel Vikstøl - Espen Børufsen Olufemi Oladapo Ole Martin Årst Ufattelig å kjøre inn Rolf på sentral midtbane og Ola frem som hengende spiss, når vi har Jesper som var banens beste mot Hønefoss på benken. Når det er sagt, ville jeg også rangert Jesper langt foran Bård i midtforsvaret. Skjønner ikke helt hva Tørum tenker på, men det har vel en mening. Ser virkelig frem til å få tilbake Fevang, Solo, Bruer og Mads fra skadene sine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå